Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Solskjermen på vogna vår er litt falmet... Og lurer på om det går ann å gjøre noe for at den blir jevnere i fragen? (noe spray eller noe å smøre på kanskje...) Vogna er helt sort...
Twins i magen <3 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Kanskje du kan smøre på skokrem? Hehe, aldri prøvd det, men bare det som falt inn i hodet mitt når jeg leste spørsmålet ditt...
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 Seriøst? funker det...? Tekstil farge... Blir ikke det stivt? Hehe, skokrem ja... hjelpe meg, tror ikke jeg tør prøve... Kommer til å stinke også... hehe!
Blue Lady Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 HAr ikke prøvd det selv, men det finnes jo tekstilmaling/farge man tegner på klær med, så det kan neppe bli så stivt. Er ei inne på nybaktmamma.com som malte med tekstilfarge på si vogn som var falmet, det ble bra sa hun,
Bettybu Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Silkemaling?? Hadde det på mine hvite silke bryllups sko, men resultatet va kanskje ikke så veldig bra.... Holdt ikke så lenge... Vil kanskje "renne" og lage farge på noe som ikke bør ha sort farge på seg...
bente69;) Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Mulig det har kommet noe nytt på markedet de siste åra, men når jeg fløy rundt tidlig på året i 2004 fantes det ikke noe å ha på. Jeg hadde nemlig kjøpt meg en brukt gammle Silver Cross dypvogn med litt solbleket kalæsj. Den er fortsatt solbleket, hadde på myggnett for det meste, så syntes det ikke så godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå