Gå til innhold

Hamar-treff for "høstmager"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har lyst til å starte en "hamar-gruppe" sammen med meg? Har termin 25 september, og synes det hadde vært moro å bli kjent med fler med termin på omtrent samme tid!

Jeg har en gutt på 3 og en jente på 1 fra før, og synes det var veldig kjekt med bim-treff i de to forrige svangerskapene, og etterpå! Kan jo prøve å få til kveldstreff i starten, er vel mange som fortsatt er i jobb?

Noen som vil bli med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i juli, går det greit eller?

Skrevet

JA!!! Selvsagt går det bra!!!! Er superfornøyd om vi får i gang en Hamar-gjeng igjen jeg!!!! Når passer det for deg? S¨kan vi sette opp et treff på siden her?! JEg kan stort sett hver kveld jeg!

Skrevet

Det passer stort sett hver kveld her også.. Hvor på Hamar bor du da??

Skrevet

Hva med en kveld neste uke, f.eks. på torsdag den 30.mai? Kl 19.30 på f.eks Poesi? Eller Alle tiders?

Skrevet

Ja det tror jeg faktisk hadde funket, Tror alle tiders passer best, er stort sett der dem har pleid å hatt treffene tidligere. Både for di med mage og med barn.

Skrevet

Da sier vi det sånn! Legger et innlegg på 2.trimester også jeg, så kanskje fler blir med! Da sees vi på alle tiders kl 19.30 på torsdag! :o)

Skrevet

Gi beskjed her inne hvis du ikke kommer da, ser ikke ut som noen andre kommer så det er litt stusselig å sitte der helt alene! Jeg kommer hvis du gjør! Sjekker her inne rett før halv åtte i morgen for å se om du kommer!

Skrevet

Det kom noe i veien så rakk ikke å komme, har ikke vært her inne, så meldingen din først nå.. Var det noen som kom da?? Sitter med skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke rakk å si ifra, håper du ikke ble sittende alene.

Skrevet

Nei da, hadde fått beskjed fra en fra 2. trimester at hun ble med, så vi var to stykker som kom. Veldig hyggelig! Håper du får til å bli med neste gang da!

Skrevet

Så invitasjonen til treffet i går først i går og fikk ikke til å komme. Jeg har ikke termin før i november, men det høres skikkelig koselig ut å treffe andre gravide i "vente-tiden". Tror jeg skal få til å komme tirsdag 10. juni! Håper vi ses da.

Skrevet

Jeg har termin i desember, men blir gjerne med på treff...

Har det rimelig travelt nå om dagen siden jeg har en datter på 1 år og jobber mye, men om 3 uker er det sommerferie så da får jeg mer til til sånne her ting!!!

Jeg er i alle fall med!!!

Skrevet

Kjempekoselig om dere blir med ja!!! Er koselig å bli kjent med flere som skal være hjemme med barn!!!!

Skrevet

hei:) Jeg har termin 27 september og vil gjerne bli kjent med dere!! Jeg kan komme imorgen:)

Skrevet

kjempekoselig!!! Da sees vi i kveld! :o)

Skrevet

Takk for sist! Kjempekoselig på BIM-treff på Alle Tiders. Jeg kan dessverre ikke komme på Poesi på torsdag, må på et møte. Fint om dere legger ut neste dato hvis dere bestemmer dere for å møtes igjen. Jeg vil gjerne være med!

• 3 uker senere...
Skrevet

Blir det flere treff utover her eller???

Det er enda lenge til jeg skal ha så jeg har ikke vært særlig aktiv i det siste... Er bare uke 16...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...