mor til snart fire Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei.. Lurer på om det er noen her inne som skal ta ks på Ringerike denne uken? Skal selv ta ks på onsdag 21.mai på Ringerike.. Gleder meg til endelig å bli ferdig...
Lille my31 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Nei, men jeg hadde ks der 28 april! Storfornøyd!!!! Gled deg bare....
mor til snart fire Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 Hei.. Det var godt å høre. Har hørt mye bra om Ringerike.Har ikke født der før. Gleder meg veldig. Reiser i morgen ettermiddag, og blir tatt 07.45 på onsdag.. Om alt går etter planen. Fikk du enerom lenge? Hvor lenge var du der etter ks?
Lille my31 Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg fikk enerom hele tiden. Jeg var der i bare 2 dager etter eget ønske(jeg liker meg ikke noe særlig på sykehus). Arret har grodd fint uten problemer. Fikk en del etterrier første natta og luftsmerter i høyre skulder! Visste ikke at det gikk an å få luftsmerter der!! Ha ha.....
mor til snart fire Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2008 Hei... Endelig ferdig. Fikk en nydelig gutt 21.mai. Det var et fint opphold på Ringerike. Personalet var helt topp, både operasjons teamet og de på barsel. Mannen min fikk være sammen med meg fra tirsdag til fredag. Lørdag reiste jeg hjem. Men de syns det var litt tidlig. Men det er noe med å komme hjem. Jeg har hatt noe luftsmerter og litt smerter i underlivet etter steriliseringa. Håper det forsvinner snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå