Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble nok ikke noe denne gangen heller :o( Jeg har rett og slett ikke mer å si om den saken. Jeg føler at jeg har sagt alt som kan sies så uendelilg mange ganger før. Det går ganske greit altså, men jeg må innrømme at 17. mai ble avlyst for min del. Orket ikke å være sammen med masse mennesker og avlyste derfor både lunsj- og middagsavtale. Ville bare sitte hjemme og prøve å la være å synes synd på meg selv ;o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var utrolig trist å lese. Jeg håpet virkelig at det skulle klaffe for deg denne gang. Fikk en god følelse da du på treffen fortalte at du vært i dk.

Håper det føles litt lettere i dag..

Skrevet

Så utrolig trist Storkfrøken69. Det er lov å synes synd på seg selv. Avlyste selv hele 17. mai i år. Føler ikke at barnas store dag (som 17. mai er) er noe for meg. Håper vi alle sammen kan feire neste års 17. mai med kul på magen eller barnevogn. Da hdde jeg virkelig følt at jeg hadde noe å feire.

Skrevet

Huff, dette var triste nyheter Storkfrøken69. Forstår veldig godt hvordan du har det nå og har ingen vanskeligheter med å se behovet for å isolere seg litt. Man skulle tro at motgangen ble lettere å bære etterhvert, men det er ikke slik når man prøver som vi gjør.

Jeg ser samtidig at du er en kjempetøff dame som vil komme deg ut av denne hengemyren, for det gjør du :-)

Sender deg en stoor virtuell blomsterbukett - det har du fortjent nå!

Skrevet

Det var leit =\ Føler med deg og håper du får det til på neste forsøk i stedet.

Trøsteklem

Skrevet

Takk jenter :o)

Det er som alltid godt å ha dere.

Klem tilbake til hver og en av dere :o)

Skrevet

Nei, så trist dette var, jeg har tenkt mye på deg og hadde håpet for denne gang.

Og det er lov å være lei seg når det ikke går, dette er jo et stort ønske, noe av det største man kan ha etter min mening og da er det rett og slett trist og leit når det ikke går.Vær i kjelleren så lenge du trenger det, men jeg håper du ikke gir deg.

Skrevet

Dette var skikkelig trist å høre. Jeg som har hatt krampe i fingrene etter all kryssingen. Hva gjør du nå? Klem fra meg.

Skrevet

Jeg er ferdig med å deppe og lurer på hvordan jeg skal komme meg til Danmark mellom alle møtene jeg skal på om 14 dager.

Denne gangen drar jeg ned uten noen form for hormoner. Gidder ikke å ringe Dr. L på forhånd en gang. Han får heller foreslå noe når jeg kommer ned. Men scanning blir det, aldri en tur uten :o)

Skrevet

Skal du ikke gi han et lite hint om at du kommer? Ja ja han har vel noe sæd i fryseren som du kan få ;o)

Skrevet

Det var godt å høre at du er i kamphumør igjen, jeg er helt sikker dr.L har noe på lur til deg. Jeg skal krysse alle fingre og tær, og god tur

Skrevet

Hahaha, jeg skal ringe ned når egget er klart, jeg gidder bare ikke å ringe nå og høre hva han foreslår denne gangen :o)

Skrevet

Så dumt at det ikke gikk nå, men godt å lese at du ikke gir deg!

Lykke til, håper det er det her som skal til nå!

Skrevet

Hei, og takk for sist forresten! :) Veldig hyggelig å sitte ved siden av deg på Oslo-treffet! Så synd at det ikke gikk bra. Jeg håper virkelig at det lykkes for deg snart, snart, snart!!

Skrevet

Det var trist, har tenkt på deg siden singel treffet.

Men flott å høre at du skal igang igjen med en gang :-))og er ved godt mot.

Mitt siste forsøk gikk heller ikke...jeg er nå igang med ED.

Lykke til med neste forsøk...skal krysse fingre og tær for deg.

Skrevet

Jeg sitter bare og smiler fra øre til øre, dere er så søte alle sammen. Takk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...