Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei. Jeg har så vondt i korsryggen etter fødselen. Hadde ikke bekkenløsning i svangerskapet eller. Jeg sto når jeg fødte, så det kan vel ha noe med saken å gjøre, men er det noen som har erfaring med det? Burde jeg ha snakket med kiropraktor kanskje? Det er en stor pine :-( Klarer ikke å ta ut av oppvaskmaskina en gang :-( Noen som har råd????
sommerfugl i magen ;) Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Jeg har ikke født enda, men har både før og under graviditeten slitt litt med korsryggen. Den vil liksom låse seg av og til, vondt å bøye seg framover bl.a. Jeg har ihvertfall hatt stor effekt av å gå til kiropraktor!! På en eller annen måte greier de å myke opp hele sulamitten. Verdt et forsøk kanskje? Lykke til
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg hadde også veldig vondt etter sist fødsel. Det kan være brist i halebeinet, spør legen om du ikke kan få et røntgen. På meg var det bare feil holdning mente de.. jeg gikk å fikk fotsone og aromaterapi en gang i måneden, dette hjalp litt..Men du kan også ringe kiropraktor å få en undersøkelse, det skader ikke mer hvertfall;) God bedring=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå