Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint eller ikke? Noen av dere som skal kalle Synne?

Og er det noen som vet hvor gammelt det navnet er? Virker jo rimelig nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke Synne. Minner meg om en blanding av "Synd, lynne og "sy".. Synes det er så trist, tenker "synn (så 'synd').. Derfor kunne jeg aldri brukt det. Dessuten virker det som en forkortelse for Synnøve eller Sunniva.

Skrevet

Jeg synes Synne er et nydelig navn - står på min liste også. Det er enkelt og greit, alle har hørt om det, men det er ikke på topp-listene =))

Skrevet

Jeg syns Synne er et veldig fint navn. Vet ikke hvor gammelt det er, men den eneste jeg kjenner som heter Synne er 22 år.

Skrevet

Ser forresten nå at Synne er av norrøn opprinnelse og det begynte å bli brukt i Norge på slutten av 1940-tallet, så egentlig et ganske nytt navn.

Skrevet

Synne er kjempe fint:) Jeg ville vurdert det hvis ikke venninna mi het det. Det er søtt, uten å være sukkersøtt!

Jeg synes du skal gå for det!!

Skrevet

Jeg liker det ikke, men ikke noe galt med det. Er nok bare en smakssak. Tenker litt på "å synde".. Hm. Men pent!:)

Skrevet

Synes navnet er helt fint, men kanskje litt oppbrukt nå.... navet var veldig populært på 90-tallet.

Skrevet

Synne er et flott navn!!

Skrevet

Jeg liker Synne...:-) Syns det er skjønnt!

Skrevet

Nydelig navn, kjenner bare flotte jenter med det navnet!!

Skrevet

kjempe fint navn. husker når jeg var lita var det et banretv program som het to hus tett i tett. den ene jenta i den familien het synne. eller kjenner jeg ei koslog jente på over 30 år som heter det...

Skrevet

Synne har vært på min personlige navnetopp i mange år. Jeg synes det er nydelig! Et navn som er enkelt og greit. Ikke noe fiksfakseri med unødvendige bokstaver. Lett å si, lett å skrive og navnet har en fin lyd synes jeg.

Skrevet

Kjempefint navn! Særlig populært har det aldri vore -var oppe i 0,7 % på slutten av 90-talet i følge ssb.

Skrevet

koselig navn,blir sikkert ei ordentlig jente..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...