Gå til innhold

Vondt håndledd og smerter nedover armen når jeg bruker hånda..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det liksom en sånn "knirkelyd/følelse" når du beveger håndleddet? Da er det antagelig senebetennelse og du må ha pennicilin. Jeg synes ikke sånn støttebandasje er noe godt å gå med, men det er jo en smakssak da. Det hjelper sikkert, hvis du ikke klarer å holde hånda i ro uten.

Er nok senebetennelse.

Sliter med det selv(kronisk) i begge håndlegg og skuldre, og det er noe dritt:( Støttebandasje kan hjelpe, men det kan også svekke muskulaturen om du bruker det mye. Jeg var veldig mye plaget den tiden jeg var student og fikk beskjed fra legen om å slutte bruke de. Om du tåler lite burde du få de trent opp hos en fysio. Øvelser som å ha en tennisball i hånden og knipe rundt er fine måter å trene håndledd på.

Også har det å slutte med mus og kun bruke musen på den bærbare hjulpet meg en del!

Takker for svar! :-)

Jeg bruker kun musa på den bærbare, og dessuten er det venstre hånda i dag.. Noen ganger har jeg det i begge, andre i bare den ene. Hvis jeg vasker to gensere for hånd kan jeg ha ømme / vonde håndledd i flere dager etterpå.

Jeg kan bære babyen på 10 kg. så lenge jeg ikke vrir på håndledda, de må være rette..?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...