Gå til innhold

Hei.. Reise jorda rundt..

gutt,gutt,jente(1MA)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har mange barn... Er 5+3 med nr 3 nå... Til sommeren skal jeg til cook islands for å feire bryllupet til min bror... Da er jeg omtrent 11-12 uker..

Hadde dere villet reise på en slik tur??? Jeg er litt usikker.. (Skal snakke med helsesøster og jordmor i morgen..) Turen er ikke betalt enda.. men ikke lenge før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ekstremt deilig ut!! Skal dere ha med de to andre barna? Jeg tror jeg ville reist, men vært ekstremt forsiktig med mat og alt som kan gi noen form for infeksjoner. Så lenge du er i fin form da? Mange er jo veldig kvalme og trette, og da blir det kanskje ikke så koselig med tropevarme...Kanskje du trenger noen vaksiner, også kan du sikkert få noen gode råd fra helsesøster og jordmor om hvordan du skal forholde deg. Skriv gjerne og fortell hva de sa!

Skrevet

Vi skal ha med begge gutta ja.. Jeg gleder meg veldig men er jo veldig langt unna sykehus feks... Men det er sikkert denne gangen vi kommer dit.. Var litt kvalm i går, men ganske bra i dag. Har akkurat fått diagnosen cøliaki så kan være at kvalmen i går skyldtes noe jeg fikk i meg dagen før.. Håper det... Skal til lege i morgen og skal forhøre meg da... Så da kan jeg skrive i morgen kveld...

Skrevet

Hei. Nå har jeg vært hos legen og hun sa at det burde ikke være noe problem å reise. Den mest ubehagelige kvalmen burde være over da. SKulle passe på å gå mye på flyet, og kjøpe sånne strømper. Passe på maten.. Men det er jo sånn man må passe på uansett... Er litt uggen hvis det går litt for lenge mellom måltidene så passer på å spise ofte... Men ikke noe farlig å reise hvertfall.. Får ikke tatt vaksiner da, men det er ikke noe absolutt must dit vi skal....

Nå skal jeg kjøpe meg en fin kjole og håpe at magen ikke blir for stor til jeg skal bruke den....

Skrevet

Så spennende da! Kan man ikke få vaksiner når man er gravid? Det visste jeg ikke...Ja, den verste kvalmen burde vel være over til da, det er jo deilig. Det blir sikkert en opplevelse for livet, ønsker dere god tur, kos dere masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...