Mamma til en engel<3 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg SLITER med guttenavn, forrandrer mening vær eneste dag omtrent:p hehe.. glad i disse poppis navna jeg da;D Men hva synes dere om Noah Leander egentlig?? *spent*;D
megc Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Pent sammen det. Men jeg er mest fan av enkeltnavn, iallefall hvis barnet har to etternavn.
Mamma til en engel<3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 Han får bare 1 etternavn da både jeg og sambo har det samme etternavnet kun med ulik skrivemåte:p hehehe.. så her blir det enkelt det valget ja:p Hilsen HI:)
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Noah er et av mine favorittnavn. Jeg er ikke fan av dobbeltnavn, men syns kombinasjonen Noah Leander er veldig fin. Dere kan trygt velge det navnet.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Noah Leander - jeg vet om/kjenner 3 (!) babyer som fikk det navnet i slutten av i fjor og i år.. Temmelig oppbrukt for mitt vedkommende! Synes det er sykt at 3 foreldrepar velger det samme navnet til sin sønn - uavhengig hverandre. Noah er fint, Leander er lite pent. Synes jeg. Men flott klang, og dere kan trygt bruke det.
Noah 21.05.08 :) Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Liker noah,vurderer det selv til min lille Men leander har jeg ikke særlig sansen for..
Thala Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Siden du er glad i poppisnavn, så tenker jeg at dette passer fint. Begge er navn som var lite brukt inntil for noen år siden, og Leander er vel ikke veldig mye brukt nå heller. Personlig synes jeg at det blir langt, og ville nok valgt et av navna. Det blir på en måte "streber etter å være poppis" med begge, hvis du skjønner hva jeg mener :-)
Vannmann35 Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Synes det blir alt for søtt og nusselig til en gutt. Klarer ikke å se for meg hverken lastebilsjaføren eller forretningsadvokaten Noah Leander... Ville dessuten droppet Noah, det er oppbrukt for lenge siden. Gå for bare Leander, eller velg et annet fornavn enn Noah.
*Dubsgirl* Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Kjempefint navn! 2 flotte navn hver for seg og de passer godt sammen!
Gulp Skrevet 18. mai 2008 #14 Skrevet 18. mai 2008 Jeg liker egentlig ingen av dem, men de passet fint sammen.
Cornelianelia Skrevet 18. mai 2008 #15 Skrevet 18. mai 2008 Ikke min stil i det hele tatt. Begge navnene er veldig poppis. Det er så utrolig mange gutter som får navnet Noah nå - og de fleste foreldrene som velger Noah tror tydeligvis fortsatt at de har tatt et originalt valg. Sorry, jeg mener ikke å fornærme noen, men slik er det blant folk jeg kjenner. Leander er ikke så poppis - i den forstand at det foreløpig ikke er så mange som heter det, men det er poppis i den betydningen at navnet er i en enorm vekst. Og for en stund siden her inne ble Leander foreslått som andre fornavn til gutter i annenhver diskusjon her inne. Noah Leander er selvsagt et brukbart navn. Det blir ikke galt om dere velger det, men det er ikke min stil.
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 Klinger jo forsåvidt greit, men jeg liker hverken Noah eller Leander, og syns det blir litt vel nusselig.
Iselilja Skrevet 18. mai 2008 #17 Skrevet 18. mai 2008 For å være brutalt ærlig: en gutt/mann med navnet Noah Leander ville jeg ikke hatt store forhåpninger til. Navnet skjemmer ingen, men det sier litt om opphavet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå