Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg vurdere å kjøpe den. Kan noen si om de har hatt den, og er fornøyd med den? Hva med sportdelen som følger med? Var den noe bra?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei, jeg har den vogna- brukte den til forrige mann og skal bruke den på neste. Den er ganske tung vogn så om man bor i blokk anbefales den ikke. Ikke tung å trille da, men å bære. Men jeg er veldig fornøyd, har kommet meg fram på all slags føre, babyen har hatt goood plass i baggen og i sportsvogn delen, annet enn at den ble fort for kort i beina og at han skallet hodet i kalesjen- men så har jeg også en kjempe lang gutt. Da var han nesten 2 år da. God og trille og enkel og holde ren, har vasket trekket i maskin og det ble like fint igjen. Lykke til med valg av vogn,
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 http://www.barnevognguiden.no/simo/simo-duo-755.html#user_reviews
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 har byttet nick, men jeg er HITakk for svar og god hjelp. Jeg har hatt simo kombi, men syntes bagen ble så liten.. Måtte fort ta den vekk oga bare bruke sportsdelen. Bor nesten midt i byen, så er ikke bekymret for at den skal bli for tung. Heller er ikke barna jeg har fra før noe særlig lange av seg, så det går nok også bra. Men om bagen i duo vogna kan tas løs sånn som kombi? Syntes det var veldig greit å bare den bagen inn når jeg var på besøk hos folk, eller ta med på besøk til folk som bebien kunne sove i når vi var der.
TeBax Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 jeg har simo kombi og der er det bare til å ta baggen rett ut, så kommer sittedelen fra, men med duo trodde jeg at baggen satt "fast" i vognen? og hvis en skal ha i sittedelen, må en ta ut baggdelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå