Gå til innhold

Sorry jenter.. Klarte ikke helt vente på min tur i køen.. Jeg fødte natt til torsdag

Anbefalte innlegg

Hadde jo ikke termin før den 28, men når jeg fikk blødning tirsdag kveld som snart utviklet seg til å bli maserier og vannavgang skjønte jeg at det kunne bli vanskelig å knipe igjen de resterende to ukene jeg hadde igjen til termin! Lille nurket vårt kom så til verden kl 0204 den 15.5. Hun veide 2780g og var 47cm lang - og er selvfølgelig heeeeelt perfekt!! :) Til dere som fortsatt venter; gled dere!!

Fortsetter under...

Å, så heldig du er :) Her har jeg termin om 2 dager og venter veldig. Akkurat nå hiver jeg innpå kanel, selv om jeg egentlig ikke tror det hjelper på å få noe som helst i gang... Men uprøvd skal det ikke være :)

Kos deg med veslejenta :))

Gratulerer så masse R :) Glad på dine vegne. Kos dere med nurket, jeg unner dere en fin barselstid. Også håper jeg du skriver inn fødselshistorien en dag du har mulighet. Spent på å høre, vet du. Klem O.

Gratulerer så mye R!!! Rakk du å få hjem gubben til fødselen??!

Og når det kommer til det å snike i køen, så vil jeg bare si at det er ingenting ikke et kakestykke kan bøte på for å gjøre noe sånt mot oss som har termin noen dager før deg!!

Kos deg masse med Nurket!

Klem I

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...