Gå til innhold

Nå flytter jeg inn på slankesiden!! Er det flere som slanker seg på samme måte som meg??


Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Gjest 2barnsmor:)

Etter 2 tette svangerskap skal jeg nå tenke på MEG.

Det er 4mnd siden jeg fødte, hvis jeg klarer å gå ned 3kg til så er jeg der jeg var når jeg ble gravid første gang.

Jeg spiser hver 3-4time. spiser knekkebrød, masse frukt, å helst kylling å fisk til middag. Drikker MASSE vann.

Så går jeg tur 1-2timer hver dag. Å bare på 3uker så har jeg gått ned 4kg. Jeg er ALDRI sulten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg slanker meg nok ikke på samme måte som deg nei, men så har jeg nesten 10 ganger så mye mer jeg skal ned:) hehe, ville bare si hei og lykke til jeg:) det der går nok super duper bra tenker jeg, ikke noe problem å komme ned i idealvekta di tror jeg:) du fortjener virkelig å tenke på deg selv nå, og med det kostholdet, og de turene der, går det nok fin-fint:) 4 kg på 3 uker, er jo kjempe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det tydeligvis helt riktig. Jeg gikk også ned på den måten der før jeg ble gravid. Men etter svangerskap og stor vektøkning under svangerskapet, virker det som kroppen min har mye mer vanskeligheter med å slanke seg. Jeg må spise mer regelmessig. Jeg trener en god del og er veldig aktiv, får nok for lite kalorier i meg også en del dager. Derfor står min vekt bom stille, og har gjort det i 3 1/2mnd nå:-( Jeg må rett og slett bli enda flinkere.

Skal til syden om fire uker, har 5kg fra vekten før svangerskap, men ser ut som jeg har 10kg igjen. Gruer meg til å gå i bikini!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...