Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Del Skrevet 18. mai 2008 jeg vil bare ytre et ønske om å få fjernet anonym knappen på div forum. spesielt på småtroll. det er så mye drit slenging der inne at det er ikke gøy å være der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 nøster Skrevet 18. mai 2008 #2 Del Skrevet 18. mai 2008 Støtter denne!! Er inn på Småtroll 0-1år om dagen- "Anonym" slenger dritt og kritiserer for den minste absurde ting.. Utrolig slitsomt å forholde seg til seriøse debatter og spm når det hele tiden er noen som må lage kvalm. Er jo ikke så mye "private" spm som dukker opp at man har behov for å være anonym der inne. Går for det meste i spm om amming, mme, leggetider etc. Har dere ett anonym forum her på DIb også, vet at det finnes på Bim.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Smiley* Skrevet 18. mai 2008 #3 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja , støtter denne.Det er alt for mye dritt slenging der nå. Hvis folk lurer på ting som de må være anonyme på , er det jo et eget forum til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 18. mai 2008 #4 Del Skrevet 18. mai 2008 signerer på denne! pleier å sitte litt på dib på kvelden etter tulla har lagt seg, men nå snur jeg stort sett i døra og bruker tiden min andre steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Del Skrevet 18. mai 2008 støtter denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mams-til-tre Skrevet 18. mai 2008 #6 Del Skrevet 18. mai 2008 Signerer denne jeg også... Håper dere kan få dette i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legekjærringa Skrevet 18. mai 2008 #7 Del Skrevet 18. mai 2008 sign denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 18. mai 2008 #8 Del Skrevet 18. mai 2008 Da har jeg tatt bort anonymknappen der også. Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #9 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg skjønner at det var behov for å gjøre noe der - men for min del er det litt trist, jeg liker ikke å legge ut eller svare på innlegg med nick - og anonym forumet er ikke like seriøst som småtroll desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #10 Del Skrevet 19. mai 2008 HELT enig!! Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå