Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg sette inn egg. Jeg klare ikke bestemme meg om jeg skal sette inn begge eller bare ett. Tvillinger frister lite, men sjansen for at ene fester seg blir større... tenke tenke tenke... Og skrekken er at eggene ikke overlever opptinings prosessen.

Men nå er det viktig at man er harmonisk og tenker gode tanker : ) klappe på magen og håpe at spiren vil gro der.. vekk med alt stress.

Er det noen andre som skal teste positivt uke 24? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så spennende! Jeg skal krysse fingrene for deg :o) Men noe råd om å sette inn 1 eller 2 egg, det tør jeg ikke gi deg ;-)

Skrevet

Det er nok bare du selv som kan ta avgjørelsen om hvor mange du skal sette inn. Er eggene i samme strå? Selv ønsker jeg å sette inn to.

Går alt etter planen så skal jeg ha uttak i uke 22 og da vil jeg veldig gjerne ha et positivt resultat i uke 24.

Skrevet

Chaiemae:

Hva tenker du om det blir tvillinger? Du blir ikke skremt?

Så vi er i samme uker, kjekt å kunne følge hverandre: )

Eggene er på samme strå, men de kan fryse ned igjen det andre om det ser fint ut. Kaste egg er uaktuelt. (om det ikke er veldig dårlig da)

Skrevet

Jeg blir ikke skremt av tvillinger nei. Vet at det er større sjanse for komplikasjoner men er villig til å ta den risikoen. De jeg vet om her inne som har satt inn tre egg har bare fått en så det blir nok oftere en enn tvillinger selv om man setter inn flere egg. Blir det tvillinger så er jeg ferdig med denne ivf-karusellen og det hadde vært veldig deilig. Blir ikke akkurat yngre. Vil gjerne ha to barn (selv om jeg blir overlykkelig om jeg får ett).

Håper vi begge tester positivt i uke 24 (kanskje jeg må vente til uke 25 siden jeg skal gå på hcg-sprøyter) og er gravide på treffet i august.

Skrevet

Så spennende, jeg krysser fingrene for deg.

Det er nok bare du som kan bestemme om du vil sette tilbake 1 eller2 egg. Jeg satte inn 2, det er sjanse for tvillinger,men med min utvikling til nå ( ingenting som har festet seg hittil) så tror jeg den sjansen er liten. Lykke til meg valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...