Fru Gravid Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 17. mai ble flott - nesten 4 mnd på veg og fikk fint på meg bunaden. Det hadde jeg ikke ventet Pustet noe anstrengt, men det var verdt det Hvordan gikk det med dere?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 seks mnd på vei, og bunaden gikk på uten problemer hos meg og :-D Godt med bunad, da det var sludd og 2 grader her i går...
C@milla *EMIL* Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Har ikke bunad, men hadde på meg et nydelig sommersgult kjolesett. Bor på vestlandet og fikk någenlunde fint vær igår. Varmt i sola med kald nordavind. Klarte selvfølgelig å vrikke kneet(!) da jeg skulle ut av bilen om morgenen.. SÅ det ble ikke lange turen på meg igår.. Heldigvis var vi hos min mor, og jeg kunne bli sittende i solstolen det meste av dagen ) 26 uker her
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Er over termin, så her var det problemer å få buksa på seg! I lånte sko og med strikk i buksa, såg jeg på toget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå