Gå til innhold

Hvorfor har ikke kjendiser (som har fått barn) strekkmerker????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Noen av de har sikkert det. Jeg aner ikke. Finnes sikkert dyre operaasjoner man kan fjerne de med? eller?

Skrevet

Eller "PhotoShop", som noen liker å kalle det...

Skrevet

For mange av dem er jo utseende "to be or not". Så de gjør vell hva de kan for å skjule de.

Noe mange av oss vanlige dødelige ikke er så nøye med kanskje.....

Så må en jo huske at vi bare ser de sidene de vil vise oss. Selv om media kan grave frem det mest hemmelige er det ikke sikkert det er lett -eller de har intresse av- og vise frem strekkmerkene deres.

Skrevet

de tar keisersnitt 1 mnd før termin + photoshop på enkelte??

vet ikke, men føler at "alle" kjendiser tar keisersnitt for "ååh, kan jo ikke ødelegge meg ved å føde" eller "åååhh...kan jo ikke gå tiden ut for da blir jeg såå stooor"...

Annonse

Skrevet

De som har fått skjuler det, de som ikke har fått viser stolt frem sin (flate) mage kort tid etter fødsel?

Skrevet

Det er jo ikke alle som får strekkmerker. Og blant dem vil det jo også finnes mange kjendiser.(Mange kjendiskoner som ikke får strekkmerker heller...)

Som en annen her sier, de som har det viser det ikke frem, mens de som ikke har det flasher magen og får mye fokus.

Skrevet

de som har sminker de vel bort.

Skrevet

Ifølge sladderpressen sjuler victoria b. alltid magen pga den er stygg etter graviditetene. Dette tror jeg stemmer, har aldri sett henne i bikini eller bar mage.

Jeg fikk strekkmerker ganske tidlig, så jeg forstår heller ikke at de kan ta keisersnitt en mnd før termin for å unngå det. Jeg forstår ikke legene deres heller så lar dem gjøre som dem vil, ta keisersnitt uten grunn osv. De går i høye hæler frem til fødsel, ikke en kg for mye eller vann i kroppen...Drømme-graviditeter....

Skrevet

Har såvisst sett Victoria Becham med bar mage! De hadde ikke så mye som en liten rynke!

Noen er bare heldige;)

Jeg hadde STOR mage, men fikk ikke et lite strekkmerke + at magen var kjempefin etter bare 2 uker;)

Skrevet

hun i frustrerte fruer som fikk tvillinger har strekkmerker. hun sa det på et intervju en gang.

vet ikke hva hun heter i virkliheten, men i fruene heter hun Bree.

Skrevet

Mange får jo også strekkmerker uten å ha fått barn, men vi ser det aldri. Det er visst blitt tabu, nå. Da jeg var på jobb i ei lita bygd, kjøpte jeg en gammel film, med Sharon Stone "Sliver", og jeg husker jo at hun skulle være nokså sexy i den. Hun var jo bare ei ung jente, og der vistes strekkmerkene hennes. Det var sikkert i den tida strekkmerker ennå var normalt på en kropp som forandrer seg. Nå ville det sikkert blitt blåst opp i media dersom slike scener, uten retusjering, hadde lurt seg inn i en film. Synd for virkelighetes damer, flott for kjendiser.

Annonse

Skrevet

de har nok en del større utgave av photoshop enn det vi har..

retusjering kalles det..

Skrevet

Mulig de har det, men tipper vel at mennesker som på en måte lever av kroppen sin, ikke døtter i seg hva som helst under svangerskapet. Sørger for riktig kost og riktig type trening. I utgangspunktet bør man liksom ikke legge på seg 30 kg. Legger man på seg som anbefalt er vel sjansen noe mindre for at man sprekker, skulle jeg tro.

Skrevet

Jeg la på meg 26 kg jeg, og fikk ikke et eneste strekkmerke. Så trenger ikke få det pga hvor mye man legger på seg. Det har med hormoner og gjøre. Ikke smurte jeg magen en eneste dag mens jeg var gravid heller og jeg gikk 12 dager over termin

Skrevet

Hormoner kan nok spille inn her. La på meg mye selv og har ikke strekkmerker. Men sjansen er nok større for å få strekkmerker om man legger på seg 30 kg enn 10 kg. Er jo grenser for hvor elastisk hud man har og da:)

Skrevet

Om man får strekkmerker eller ikke er vel arvelig, ettersom jeg har fortstått det... Har ei venninne som fødte tvillinger (gikk t.o.m. et par dager over termindato), og hun har ikke et eneste strekkmerke!! (Slå den!!) Magen var jo diger... Men hun kunne fortelle at ingen av kvinnene i hennes familie fikk strekkmerker, så det var nok genetisk.

I mitt første svangerskap gikk jeg opp 13 kg, da fikk jeg bare et par små merker rundt navlen de siste ukene før fødselen, men under fødselen - da kom det flere! Huden sprakk faktisk av all pressinga... Men det ble ikke noe verdenskart, og i svangerskap nr 2 ble det ikke så mange flere merker! Nå er lillegutt 4,5 mnd og merkene har allerede blitt lysere!

Skrevet

Lisa Marie Presley har MASSE strekkmerker og skjuler det ikke som mange andre gjør. Har sett mange bilder med henne og magen. Tror ikke operasjon kan fjerne de annet enn hvis du har strekkmerkene veldig lavt og har skikkelig slapp mage og skal så ta mageplastikk. Da kan du bli kvitt mesteparten, men innerst inne er ingen perfekt i det lengre løp..

Skrevet

Jeg la på meg tre kg og ble FULL av strekkmerker, mamma la på seg 28 kg å fikk ikke èn eneste, så antall kg har ikke alltid så mye å si. Og venninna mi tok en test etter at hun over natten fikk ekstremt masse strekkmerker på lår, armer, bryst og mage, alle kom på en gang, og hun var bare i uke 7 da. Faktisk så mye at hun fikk innvilget laserbehandling(?) etter endt svangerskap. Så det er nok ofte ting man selv ikke kan styre som gjør om man får merker eller ikke.

Tror nok det er som det skrives lengre opp de som får skjuler det, de som slipper flasher.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har googla, og funnet en håndfull kjendiser med strekkmerker!:-)

Blant de mest kjente så er det Katie Holms og Reese Witherspoon

Skrevet

Mange kjendiser har strekkmerker. Kate Winslet er stolt av sine (men liker ikke å vise seg i bikini), Katie Holmes har magen full av merker. Viser seg kun i badedrakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...