To små, med øyne blå :-) Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Som søskenvogn, ikke tvillingtrille. Hvor har du kjøpt den og hva kostet den? Fornøyd?
LegallyBlond Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Veldig fornøyd. Hvis jeg skulle hatt ny nå hadde jeg importert en P&T vibe fra usa, har sett folk som har fått den for rundt 6000 totalt for vogn, frakt og moms (inkl søskensete). Ellers kan du få sportmodellen på butikk her hjemme til 7-8000 komplett med søskensete, bag, regntrekk og myggnett. Men er flere forhandlere på finn.no som selger den for mindre enn det, men da må du kjøpe over nett (om du ikke tilfeldigvis bor i nærheten av en av butikkene). Det aller billigste jeg har sett den er til 5500 inkl. bag og søskensete, men det var ett tilbud. Nå ligger den til 5500 inkl søskensete og regntrekk hos forhandler på finn, å må du plusse på 1000 kr for bag og evt. 500 for mygg/UV nett. Bagen kan du klare deg uten, selv om jeg var veldig glad for at jeg hadde den da babyen var nyfødt. Den er litt stivere i bunn enn å ha babyen rett i vogna. Og litt mer beskyttet.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har sett litt på den på nett, men slik jeg har sett så kan jo ikke babyen ligge, den må sitte i søskensetet bak/under vognen. Det er jo litt upraktisk. Hvordan syns du den eldste sitter? Kan man legge ned setet? Hun er bare 2 når babyen kommer og trenger vel kanskje å sove litt i vognen hvis vi er på tur en hel dag....
LegallyBlond Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Neida, babyen ligger i softbag eller en pose i (ryggen på) vognens hovedsete, mens eldste sitter i søskensetet delvis over. Setet festes da der sportsbøylen er når vogna brukes som singelvogn eller med søskensetet bak. Minstemann skal sitte bak når h*n er blitt så stor at h*n kan sitte selv. Man ser rett inn på babyen når man triller, for det er åpning inn bak. Eldste vår satt veldig godt, bortsett fra at han stanget i kalesjen så nektet å ha den opp (bortsett fra når han sov). Vi brukte regntøy og vind/vanntett pose så gikk fint uansett. Tror kalesjen på vibe - modellen som jeg nevnte er høyere. Min gutt er også lang, er barnet kortere er det mindre problem. Jeg hadde en e3, der kunne man ikke legge søskensetet bak, Det kan man på de nye modellene. Vibe kjenner jeg ikke til, den er helt ny på markedet, men tror noen her inne har den eller snart får den (har sett ett par som har bestilt den). Mulig den har en bedre patent på søskensetet. Men på sport-modellen er det veldig lite man kan legge setet bak, og stangen på rammen til søskensetet er uansett i veien for de litt større barna. Så noen god sovevogn for den som sitter i søskensetet er det ikke. Men vår gutt har sovet en del smålurer i den, og det går helt greit. Har brukt en liten nakkepute/krage (sånn til bilen) når han har sovet så hodet ikke heller sånn. Så litt soving går greit!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 kjempefornøyd!!!!! kjøpte i usa, betalte 3500,- svigers tok den med hjem for meg, så jeg slapp moms og frakt:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Du kan vinne en på barnevognguiden nå ;-) sjekk ut: http://www.barnevognguiden.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå