Gå til innhold

Hva var moten når du var "ung" (eller, yngre=) )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahaha, morsomt! :D

Jeg er også en av buffalo sko-ungdommene ;P Jeg hadde to par buffalosko ; Et par som var helt svarte og et med sånn selvlysende gul/grønn stripe på sålen.. Hahahaha, fy faen, så shtøggt!!! Men grunnen til de selvlysende var at en av de kule, tøffe gutta hadde like da.. Så tenkte at da hadde vi liksom noe å snakke om.. ?! Jadda..

Og så husker jeg tobacco buksene! De ekstremt tighte vet du.. Med split bak! Hahaha, lækkert.. Gjerne da sammen med korte,korte rosa gensere med sånne drager på brystet husker jeg. Og leggvarmere så klart! ;P Fy fader, blir nesten flau når jeg tenker på åssen jeg så ut i fjortisstiden.. *LeR*

Miss Sixty var jo et must. Sammen med Lois buksene. Husker jeg kjøpte en Lois bukse i London som ALLE var sjalu på ;P

Men var PSYCHO merke for gutta inn hos dere andre på min alder el? Og Napapirji? Hehehe. Aaahw, a trip down memory lane nå ja.. :)

Husker jeg farta rundt i buffaloskoa mine, altfor mye sminke, rosa bukser og gensere, sånn "fake" klype med hår man satte bakpå huet og minidisc, med sånn trance-shitty-lignende-musikk..

Skrevet

Leste oppi her.. SKINNBUKSENE husker jeg! *Latterkrampe* ;P

Skrevet

JeanTV skoa var forresten inn når jeg gikk på ungdomskolen.. Og sånne hekla sjal med bitte små "bling-bling" ting i rundt livet, da gjerne over de skinnbuksene. Og FLAVA hettegensere.. Husker jeg pleide å ha på meg en rosa miss sixty bukse med en hvit flava genser, med ORANGE flava tekst over brystet. Det var yndlings antrekket mitt.. Skjønner fader ikke hvorfor den dag i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...