Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin 27.mai, å begynner å bli gaaanske lei... lurer på om det er noen som har en formening om når ting "skjer"... kjempe takknemelig for svar... hilsen desp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler det kanskje kan skje noe rundt den 20. jeg altså :)

Skrevet

by the way min fødselsdato er 13.01.87.. han 22.09.82

Skrevet

ååå så gøy... noen formenig om hvordan ting starter?:) event dag/natt?

Skrevet

hvordan ting starter osv er jeg ikke så flink til å frem ting på, men kan prøve :)

Kanskje det kommer noen rier, så drar dere på sjukehuset også går vannet der inne på rommet.. :) Var det jeg fikk opp her :) trur det er dagen du føder.... :)

Skrevet

såå gøy.. sjer dette dagen før jeg føder? er det det du mener, eller føder jeg imorgen??

Skrevet

ikke før om tirsdagen trur jeg :) det skjer samme dagen som du føder trur jeg :)

Skrevet

åå gleder meg til tirsdag...håper du har rett:):)

Skrevet

noen spådamer som tror d blir fødsel på meg idag???

Skrevet

ikke skjedd noe enda?? hehe

Skrevet

det er visst fullmåne i dag så kan være derfor jeg spådde 20. på deg..har visst gjort det på ei anna ei her også :S

Skrevet

jo d har egentli d.. var inne på føden igår... men kun 1cm åpning.. så jeg har vært hjemme siden. har hatt noen svake rier.. så jeg håper på mere..;) bynner å bli riiimelig lei... hadde vært gøy å vite om du "ser" noe:):)

Skrevet

pliiiz...:-) se på meg en siste gang.så skal jeg slutte å mase:) trenger noe å se frem til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...