Gå til innhold

Hvor mye kan eg regne med å gå ned på 2uker viss jeg kutter ut brød og poteter?

Anbefalte innlegg

eg ska begynna å spisa kelloggs all-bran og havregryn isteden for brød, å kutte ut poteter, ris å pasta, å spise kun grønnsaker til middagen.. kan eg regne med å gå ned ihvertfall 5kg viss eg klare å holde meg til d? skal gifte meg om 2uker så d haste litt..

Fortsetter under...

Heisann! Så koselig at du ska gifte deg, grattis!

Hvis du ønsker å gå ned 5 kg på 2 uker, så må det nok sterkere krutt til! Da ville jeg prøvd meg på ketolyse-dietten:) Den er veldig bra om man klarer å holde seg til den! Det handler om å spise nesten INGEN karbohydrater, og spise masse proteiner i stedet. les mer om den på www.lavkarbo.no.

Lykke til!

• 2 uker senere...

jeg går på herbalife og har tatt av 700gr på 5 dager, vet ikke om det har pga at jeg har sluttet å spise brød, pasta, poteter, når man slutter å spise karbiser så må man ha mye fett i seg så jeg har masse majones, rømme, remulade på det jeg spiser om dagen, fete sauser osv nam nam...

vet ikke hvor mye man kan regne med å gå ned i vekt pr uke, men kanskje 2,5 kg i uka er litt mye??

jeg skal ned 4 kg og det har jeg en mnd på til mitt bryllup, og det får jeg nok til med den treningen som jeg har begynt med i tillegg til herbalife :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...