Gå til innhold

lekke fostervann??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gjort det? hvordan finner de ut om det er det eller bare utfloden som er tynn? er redd for at jeg lekker litt, er bare sånn noen ganger, å andre ganger er det mere vanelig, aldri så mye da, men litt bare. bør jeg ringe til legen eller noe sånn da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var like usikker som deg for ca 14 dager siden, og når jeg da spurte om råd her inne, fikk jeg beskjed om og ringe føden med en gang, for og sjekke. Da jeg gjorde det fikk eg beskjed av føden om og komme med en gang, slik at de fikk sjekket om det var fostervann eller tynn utflod som kom....

Hos meg viste det seg at det bare var tynn utflod.

Så hvis du er usikker på om du lekker fostervann så lønner det seg og ringe føden, for da får du ihvertfall sjekket det, også slipper du og bekymre deg mer for det.

Er det fostervann du lekker så har jeg forstått at det er ganske alvorlig, fordi det da kan være fare for infeksjoner...

Håper dette gjorde deg litt klokere, men som sagt så hadde jeg kontaktet føden, til meg sa de at det var bedre og ringe en gang for mye enn en gang for lite...

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...