Gå til innhold

Valg av vogn. Trenger hjelp av dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere valgt av Easy Walker Sky eller GT Safari eller OTH sonr triller?

Skal ikke ha hardbag da mitt barn er 9 mnd.

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har stort (langt) baggasjerom så hadde jeg kanskje kjøpt OTH. Fordi jeg synes den er aller penest. Hvis ikke hadde jeg kjøpt en av de to andre. Har hatt Sky også, og jeg synes den er like god som OTH, og den tok mye mindre plass sammenlagt. I tillegg er den billigere. Men har lest mye bra om GT Safari, så håper du får svar fra noen som også har hatt den.

Jeg har veldig lyst på en OTH igjen, men orker ikke å lirke for å få vogna inn i bilen, det skjer vi skal ha den med oss...

Skrevet

Av disse tre har jeg bare hatt oth selv, men har ganske god kjennskap til ew sky.

GT kjenner jeg ikke til, utenom det jeg har lest her + ser at mange har den. Ser jo ut som folk stort sett er fornøyd.

Skulle jeg valgt uavhengig av pris hadde jeg helt klart gått for oth, den er vanvittig god å trille og veldig enkel i bruk. Eneste minuset er at den er såpass lang sammenlagt, men hos oss var ikke det noe problem. Har en forholdsvis liten bil, men den gikk greit i bagasjerommet vårt, så kommer nok litt an på formen på bagasjerommet =) HAr hørt at den nye modellen som er i salg som 08 modellen i usa skulle bli litt mindre sammenlagt, men aner ikke om det stemmer...

Liker også godt easywalker, den er også veldig god å trille og tror kanskje den er hakket smaler mellom bakhjulene. Den er også littegrann lettere. Så har den sportsbøyle inkl. i prisen, på oth er denne ekstrautstyr. Så er det bedre plass mellom bøylen og setet enn på oth. Så er den jo en del billigere enn oth.

Men den tåler mindre vekt enn oth, og jeg synes oth er noe lunere og, spesielt siden den er helt tett bak når man legger ryggen ned. Liker også ryggreguleringen bedre på oth, både å bruke den og det at man kan velge akkurat den hellingen på ryggen som man ønsker.

Så synes jeg oth er finere, men det er jo smak og behag =)

Ta deg en tur og prøv dem!

Skrevet

OTH uten tvil selv om den er dyrest. Har selv hatt den og elsket den! Kjempegod vogn til litt større barn. God å trille og god komfort for barnet. Vår ble solgt da jenta var 2.5 år siden hun da ikke brukte den lenger. Nå venter vi barn nr 2 og jeg er sikker på at han også får en OTH når han blir litt eldre. Synes ikke noe om den som bagvogn, ikke lun nok til vestlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...