Simarier Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Jeg er rykende fersk på dette forumet :-) Er singel og har hatt lyst på barn i mange år. Har i det lengste ventet på den berømmelige mannen (som er vanskelig å finne). I 2 år har jeg tenkt frem og tilbake om dette å bruke inseminasjon og ikke ha en far å dele alt med. Jeg fyller 37 i løpet av sommeren og bestemte meg i vinter for at jeg skulle starte prosessen denne våren, med andre ord ta skjeen i egne hender. Så nå er jeg i gang. Har vært hos gynekolog og lege. Alt ser bra ut på ultralyd. Skal også ta hormonblodprøver. Litt over midten av juni har jeg journalsamtalen med Stork. Dette er både skummelt og spennende. Og det er mange tanker som kverner rundt i hodet på meg til enhver tid (såpass mye at jeg satte igjen pc-sekken på bussen her om dagen - heldigvis fikk jeg den igjen :-) (mer flaks enn forstand).
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Hei! Det blir fint! Jeg er i uke 29 og skal få en liten jente.
lillebie på`n igjen Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Hei og velkommen:-) og LYKKE til med babylaginga:-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Kjekt med flere i samme ærend. Masse lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå