Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 haha...jaggu tilfeldig dette ;-) Jeg har, synes den er knallfin, og så LETT og behagelig, tåler at det er noen grader med varme også uten at jeg renner bort. Jentene skal få de også når de kommer i skolealder, GLEEEEDER meg... Skal få sydd meg kep og lue til neste år. Har havblikk sølv foresten :-)
Masaili <3 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 Jeg har Gokstad sølvet jeg:) Den er utrolig behagelig ja, ingen problemer med å gå en hel dag i den:) Skal ha med kep neste år jeg også, kjente i dag at det var en smule kaldt! Bor på en plass der kystdrakten ikke er vanlig i det hele tatt, så utrolig mange som stopper meg å spør hva slags bunad jeg har:) Må jo forklare at det er jo ikke en bunad, men en kystdrakt. hehe...
mam <3 Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Jeg! Med gokstad sølvet. Den er så nydelig den drakten. Er ekstra glad i min da, det er nemlig mormor som har brodert den. <3 Er stolt av å eie et så verdifult plagg.
Pooosi Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 jeg har oxo den, og gokstad sølvet..Får utrolig mange fine kommentarer å nysgjerrige blikk hvert år, har hadd den i 12 år, å er kjempestolt av den! Sønnen min skal få etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå