Gå til innhold

Har dere fortalt det til familie og venner?

Anbefalte innlegg

Vi klarte ikke å holde oss vi, er 7 uker nå å bare måtte fortelle. Går det galt så går det galt liksom, har jo en nydelig gutt fra før.

Men kjenner jeg er litt bekymret for at alle vet det, ene dagen er jeg ikke bekymra i hele tatt. Men så er jeg inne på 1 tri. også ser jeg alle som blør å som har mistet og blir bekymra igjen hehe.

Det verste om vi skulle miste spira nå, er at vi vet mer om hva det er vi mister. Siden vi har en liten gutt fra før....

Men gjort er gjort, så får bare nyte svangerskapet mens det er :-D

Fortsetter under...

Vi har fortalt det til foreldrene våre og søsken. Mest på grunn av at jeg har vært så dårlig. Vi har to guter fra før, har ikke sagt noe til dem ennå, blir litt lenge å vente for dem da. Sier det etter 12 uker til dem.

Dette er min første og har vært en lang prossess...jeg er ganske åpen av meg, så mange vet det, fordi jeg ikke klarer la være..helt greit, for meg...om det skulle gå galt(noe det ikke skal)..så er det letter å forstå hvorfor jeg er lei meg...

Vi har fortalt det til foreldre og søsken og de aller nærmeste vennene. Mest fordi vi ikke helt klarte å holde oss. Vi er jo helt overlykkelige for tiden :)

Også tenker jeg litt sånn at om det går galt så har man jo en god støtte. Så slipper man å fortelle begge deler, liksom. Men kommer til å vente til ca uke 12 med å fortelle det på jobb og til litt mer perifere venner.

Annonse

Jeg er i uke 8, vi har fortalt det til foreldre, men ikke søsken. Det skal vi vente med til etter jeg har vært på fosterdiagnostikk. Den eldste vår på 13 har vi fortalt det til men ikke til hun på 6. Jeg måtte si det på jobben fordi jeg må ha tilpasning siden jeg er så fryktelig kvalm og er blitt aktiv sykemeldt. Vi er også litt bekymret nå i 1. trimester, men håper det går bra.

Lykke til og gratulere så mye til alle dere andre med spire i magen :)

Vi har fortalt det til foreldre, nære venner og sjefen. Det er så mye som må ordnes i forhold til stillingen min, så det er veeeeldig greit for sjefen å ha god tid på seg. Jeg er ikke så redd for at det skal gå galt. Det vil jo helst gå godt, eller hva?

Jeg er 5+1, har sagt det til to venninner. Foreldrene våre skal få vite det neste helg, søsken og andre venner venter vi nok litt med. Men vi kommer vel til å si det om det går galt uansett, så egentlig burde det kanskje ikke være så farlig å si det tidlig. Har bare så lyst til å si det til ALLE!!! :)

Vi har ikke fortalt det til noen enda vi.... og ikke har vi planer om å gjøre det heller..... føler liksom ikke at det haster.

Med nr 1, ventet vi til etter vi hadde vært på ordinær ul i uke 19..... har planer om å vente like lenge nå, om ikke magen kommer tidligerer da..... men har i alle fall ikke noe hastverk med å fortelle.

Har såååååååå lyst til å fortelle d til alle, men SKAL vente litt til denne gangen.. Er i uke 8 nå, så må vel holde ut i tre fire uker til:-)

Første gang fortalte vi d til familien allerede etter 6uker,litt vel tidlig synes jeg nå.. Med 2.mann fikk mamma vite d i uke 8, å hun greide ikke holde d så veldig lenge...

Så nå holder vi d for oss selv så lenge vi greier.. Er utrolig dårlig da, spyr, svimmel og hodepine.. Så d spørs om de gjennomskuer oss snart da;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...