Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 heisann,ville bare dele mine tanker med dere,og kanskje få noen råd:) Jeg har nå avtalt med en privat anonym donor som skal hjelpe meg å bli gravid. Jeg er veldig giret,men det jeg tenker på er.. Mine foreldre er herlige folk som er veldig gla i meg,men jeg sliter litt med om jeg skal fortelle dem om mine planer før jeg gjør dette, eller om jeg skal vente til den dagen jeg blir gravid? vet at hvis jeg forteller det før,kommer de ikke til å bli glade,og kommer til å si mye negativt om at jeg ikke tenker klart. har tenkt på dette valget i nesten to år nå,og nå har jeg bestemt meg. Jeg vet at det er mitt valg og min avgjørelse,og foreldrene mine ikke bestemmer over meg...men det betyr mye for meg hva de mener,og hvis de er meget negativ til dette,så blir det tungt for meg å gjennomføre dette. Jeg er 24 år og har bodd borte fra mine foreldre siden jeg var 17... men vi har et godt forhold og jeg er glade i dem. Noen som har noen råd til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå