prebs Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Synes det står best alene, staselig som det er, men det var jo ikke det du spurte om; ) Leonard August Leonard Christian Leonard Martin Leonard Johan Leonard Johannes
*Dubsgirl* Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Leonhard Elias Leonhard Andreas Leonhard Emilian Leonhard August Leonhard Tobias Leonhard Mathias Leonhard Johan(nes) Leonhard Cornelius Leonhard Kristoffer Leonhard Alexander
Vannmann35 Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Leonard (ville skrevet det slik) er såpass langt at det står best alene, synes jeg, men... Bør i tilfelle ha et kort mellomnavn som: Leonard Eliah Leonard Elias Leonard Emil (lang i) Leonard Tobias Leonard Felix Leonard Milan
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jeg ville nok skrevet Leonard. Er redd Leonhard vil blir Leon er hard. Hvis du hører på uttalen av navnet er det ikke veldig naturlig med en h inni der. Forslag til dobbeltnavn: Leonard Kristoffer Leonard Nataniel Leonard Johannes Leonard Elias Leonard Johan Leonard Olai Leonard Olaus Leonard Nikolai
Thala Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Leonhard er et av favorittnavna mine! Men jeg ville nok ikke besudlet det med ett til. Vet om en gutt som heter Oskar Leonhard, uten at jeg synes det er så pent. Ellers kan man vel sette Andre' eller Aleksander bak det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå