Gå til innhold

TFK joggster twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

Jeg har lest et sted at TFK joggster twist sin sportsdel kan felles helt ned til full liggestilling...

Var selv og så på vogna i går, men klarte ikke å få den i full liggestilling... er det noen som har den vogna her som vet om den kan legges helt ned eller ikke?? (jeg fikk den temmelig langt ned i ryggen, men ikke såpass langt at barnet evt ville ha ligget rett med ryggen når det var sovetid...)

Noen som vet?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vognen og den blir ikkje 100% flat når du legger den ned, men nesten. Mitt barn har sovet mykje og godt i vognen. Vi bruker ei lita madrass oppi når barnet vårt var lita når ho skulle sove i vogna - bruker den madrassen som hører med hardbagen til vogna.

Har været veldig fornøyd med vogna.

Skrevet

Den blir ikke heelt flat, men det gjør ingen andre vogner heller.

Dattera mi sover mye bedre i TFKen enn i Emmaljunga Duo Edge som vi hadde før. Har hatt vogna i 3 uker nå, veldig fornøyd. Eneste detaljen jeg ikke liker er at regntrekket er så stort at man må ha det i kurven under vogna hvis man skal ha det med seg.

Skrevet

Dedt heter seg at det er full liggestilling i vognen, men den blir ikke helt flat. Ønsker man evt å ha den helt flat følger det med en innsats med mykbaggen.

Sønnen min har brukt sportsvognen fra ca 5 mnd - har aldri opplevd at den er for lite flat.

Skrevet

Vi fikk med en liten madrass, som var formet slik at den var høyere på ene siden. SÅ når vi legger den under mykbagen, blir det full liggestilling. Men har hard bag og, foretrekker det mens han er nyfødt. Dette er en duo vogn.......men vil tro det gjelder for vanlig tfk også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...