Mamma for 3<3 Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Er det noen som vet? Jeg lurer så ille på om jeg i heletatt har EL. har ikke tatt blodprøver for å finne det ut på 1 1/2 år, og da hadde jeg det ikke:( Fikk pergo for å få EL, men det hjalp ikke. Men siden våren 07 har jeg hatt ''regelmessig'' menstruasjon med syklus på ca 35 dager, men untak av i vinter, da gikk det nesten 3 mnd. Hadde lap i begynnelsen av april, og har da fått kortere sykluser, ca 24-27 dager. Har jeg da EL? Har jeg muligens hatt det lenge,siden jeg har hatt 5 ukers sykluser? Er det ikke slik at TR hadde vært enda mer forsinket om jeg ikke hadde hatt EL i det hele tatt? Men hadde positiv EL test forrige syklus, men testet da med morgen urin, og har lest etterpå at det kan slå ut feil siden man har det hormonet hele tiden,og at det er konsentrert på morningen, så testen trur det er en økning av hormonet på morningen men ikke er det. Og selv om EL test er positiv så bør man vel ikke ha EL? Det kan vel være at eggposen ikke løsner?? Har så lyst på barn nå..Er så lei av å prøve, for jeg har jo aldri fått en positiv test. Føles som ALLE andre klarer det, bare ikke jeg..Har nettopp blitt ferdig med en pergokur nå, og er så lei meg og trist hele tida. Håper EL er på vei snart. Føler meg ikke som ''komplett'' kvinne som ikke klarer å bli gravid. Nå har jeg kjøpt meg babyklister, og håper at om jeg får EL så har egget størst mulig sjans for gode vekstvilkår. Sorry at dette ble langt, men er godt å få ut litt negativ energi..Leser masse inn på BIM, men mer jeg lærer, nesten mer lurer jeg på. Er et vanskelig tema dette..Men vi får krysse alt vi har unntatt bena og håpe det beste:)
Dodlimammatil2 Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Hei kjære snille Momaja! Jeg vet ikke om jeg kan svare på spørsmålene dine, men jeg forstå at det er trist å hele tiden se at alle andre klarer det. Men du klarer det nok du også en gang. Det kan jo være et bra tegn at syklusene dine synes mer regelmessige enn før, uten at jeg har noe grunnlag for å påstå det. Siden du nettopp er ferdig på en pergokur, kan det jo være derfor du er ekstra trist? Det blir spennede å se når du har ikm, om pergoen har hjulpet deg. Jeg ønsker deg masse lykke til, og jeg tror at de aller aller fleste klarer å få barn på den ene eller den andre måten. Teknologien er kommet langt, og mirakler skjer oftere enn vi tror :-)
Mamma for 3<3 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 Hei:) ja det er nok pga av pergo kuren jeg er så deppa. Så jeg håper jeg får EL den pp.Jeg har ikm ca 2 juni, så det blir spennende å se. etter mine beregninger burde jeg ha EL (hvis jeg får EL da) 18-19 mai. Mannen min kommer hjem fra jobb i morra kveld, så det bør gå bra, men det er jo flystreik,så nå er jeg redd han ikke rekker hjem til El:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå