♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Selv om jeg vet at dette er en tung dag for mange, så håper jeg jo likevel dagen blir fin. En koselig fridag blandt de en har kjærest og nærmest. Noen har jo heldigvis lyktes her i den senere tid- takk og lov ! De får være til inspirasjon og oppmuntring til oss som er igjen ! Så uansett hvor dere er i prosessen jenter,venter ,ruger,har lyktes eller med store avgjørelser foran dere,ha en fin dag ) Dagen blir jo litt hva en gjør den til selv ! (Her blir det hjemmedag med mannen,noe vi begge gleder oss til ! ) God klem til dere alle,noen trenger kanskje en ekstra klem også fordi dagen føles vond og tung.. )
Ann-ch. Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Gratulerer med dagen ja. Blir en hjemmedag her også. Begynte dagen med kraftig migrene så valgte å bli hjemme og lage bløtekake og gjøre istand til gjester senere i dag. Fikk sendt avgårde mann og sønn så nå er det litt stille og rolig her:-) Som du skriver Vilsågjerne,er dette en tung dag for mange,men håper man klarer å kose seg så godt som mulig alikevel. Klem fra meg.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2008 Hei Ann-Ch. Tror det er mange av oss som velger hjemme dag i dag. Kanskje for å slippe å bli konfrontert med det vi "mangler". Men det viktige er vel at vi klarer å finne hver vår måte å takle slike dager på,og ikke gjør det værre enn det er..17 Mai er og blir barnas dag sa min mor til meg.Jeg er helt enig med henne i det. Men det er også påminnelsens dag... Heldigvis over for denne gang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå