Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 ...Og det er at etter dette forsøket skal jeg ALDRI ALDRI AAAAALDRI mer på en jævla hormonkur! Jeg er så drittlei!!! Har spraya i 2.5 uke, og gått på sprøyter i 4 dager. Og jeg har nesten ikke sovet siden jeg startet opp med denne dritten. Hodepine, humørsvigninger, søvnløshet, YOU NAME IT! Jeg driter bokstavlig talt i om de får ut lite egg, for jeg kommer aldri i verden til å bruke de opp uansett. 5 ivf og 7 frys holder, nå er det kroken på døra! *sånn, dagens utblåsning!*
Ann-ch. Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Huff!!! Skjønner så godt hva du mener. Håper virkelig du lykkes denne gangen og at bivirkningene blir lettere for deg. Oppmuntringsklem fra meg:-)
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Ja huff, vet (nesten) hvordan du har det! Er 2. gangen ivf her nå, og har hatt 2 frys. Reagerer skikkelig på hormonene denne gangen, da gamla grein over å høre "ketsjup-sangen" på radioen i bilen på vei til jobb, fant jeg ut at det var på tide med en sykemelding... Det er tøft å gå gjennom denne medisineringen, ikke lett for andre å sette seg inn i, og det er veldig rart at hormonene reagerer så "villt" Det irriterer meg at jeg ikke har er rasjonell og veloverveid, sånn som jeg pleier å være (...) Kan bare si lykke til videre, hormontrollene slipper taket etter hvert, og da kan vi gå over til de "vanlige" hormonene...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Huff ! Hormoner er noe dritt av og til. La oss bare håpe alle plagene gir en god gevinst )
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Det har jeg desverre liten troen på. Har alt for tynn slimhinne som aldri ser ut ti å bli tykkere... Men takk for lykkeønskninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå