Mayla;) Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Det er veldig gøy å se at det kommer noen nye fjes inn hit Dette forumet trenger å lives opp litt... Selv er jeg 26+6 i dag på selveste 17. mai, men har dessverre allerede fått begynnende sv.skapsforgiftnig Håper jeg slipper innleggelse...*snufs*. Ha en fin 17. mai alle sammen
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei Mayla.. og gratulerer så mye, ja nå er du langt på vei ) såå glad på dine vegne... Selv er jeg livredd for at dette skal gå som de andre gangene, men som mange sier til meg, dette er naturlig forsøk og at det da skal gå bra.. jeg er nå 5+1 så får bare krysse det vi har, er jo veldig tidlig ennå, men at kvalmen har kommet er det ingen tvil om, er sinnsykt kvalm om morran men det går bedre utover dagen.. tok en test i går igjen og den ble positiv før jeg var ferdig å tisse hehe.. skal på ultralyd 2 juni så er kjempe spent.. kleeeem
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hei Mayla, så spennende at du er gravid igjen.... kjenner jo til historien din, vi lå ganske likt ann du litt forann...Krysser fingre for at alt går bra med deg og den lille. Håper selv å følge etter om ikke så alt for lenge, må bare ha en operasjon først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå