Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 noen som har denne. positive og negative komentarer. synes selv denne ser veldig fin ut. har vurdert den. men lurer på om den er en grei nok vogn f.eks på vinteren i snø og slikt. om den kan brukes ut hele perioden?
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Kjøpte vogna i går, søk opp innlegget mitt fra i går her på din baby(forum) så ser du hva de andre svarte meg. Bare positive kommentarer:) trillet mye med vogna i dag, og jeg er fornøyd så langt!!
LegallyBlond Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Veldig god vogn, du kan fint ha den som eneste vogn. Men få med luftkanalhjul eller lufthjul (det koster ett par hundrelapper ekstra). Jeg har en 2005 modell og de hjulene som er på den er ikke så bra på vinterføre. Standardhjulene er litt bedre på de nye modellene, men jeg ville nok uansett gått for lufthjul om jeg skulle hatt ny. Men det er litt smak og behag. Den er lun og fin, og god å trille. Har du stort barn er det ikke sikkert den holder ut hele vognperioden. DEn er litt kort i ryggen, men liggelengden er standard på 90 cm. Min lange gutt sov i den til han var 2,5 år, etter det har vi ikke brukt den noe særlig til han, men det passet fint for da overtok lillebror =) Ikke hadde han det store behovet for vogn lenger heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå