lip smacker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Liker det godt,men det er jo litt kallenavn aktig? Og hva er finest Teo eller Ole?
Vannmann35 Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Teo er kallenavn for Teodor ja, og synes det er litt for poppis. Ole er mer klassisk og koselig - gå for det :-)
MammaCecilie Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Teo var veldig søtt. Men enig med med vannmann31. Ole er fint, men veldig kjedelig og kort alene. Burde hete Ole et eller annet da isåfall. Broren min heter Ole-Martin, det syntes jeg er fint:) Tror ikke det er så vanlig lenger heller.
*Dubsgirl* Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Liker både Teo og Ole jeg.. ville nok valgt Teo selv! Teodor er jo flott!
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Jeg syns Teo er kjempe fint, liker ikke Ole, det er kjedelig. Blir veldig typisk Ole Nordmann. Teodor er også veldig fint. Jeg bryr meg ikke om navn blir litt kallenavn aktige, forstår ikke vitsen med å døpe en unge Teodor eller Camilla når de allikavel blir kalt Teo og Milla.
lip smacker Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2008 Takk for svar:-) Det har seg sånn at jeg liker best Teo,og mannen min liker Ole...Men jeg synest også at Ole er ett ok navn;-) Har diskutert Ole Eliah i dag...Hva synest dere?
milde.m72 Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Jeg elsker navnet Teo! Synd at det er så mange små som nå har/får det navnet!... Ole er et skikkelig kjipt navn,syntes jeg....liker Ola bedre.... Syntes forøverig ikke at Teo er er kallenavn for Teodor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå