lillebie på`n igjen Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Her kommer jeg med enda fler nybegynner spørsmål :-) jeg leste til min skrekk et lege innlegg , hvor det står skrevet at i danmark får man ikke IVF behandling om man har en BMI på over 30, noe jeg har, stemmer dette ??? "I Danmark ser man også helst at BMI-en er under 30. Men for noen eldre kvinner kan det være vanskelig å redusere vekten nok, og de blir for gamle innen BMI-en er kommet ned til et akseptabelt nivå. Derfor har de en øvre grense på 35-37, bekrefter Dansk Fertilitetssenter overfor DinSide Helse." betyr dette at de har grense på 35-37 BMI eller 30 på unge mennesker som meg?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hei jeg har BMI på over 30 og har blitt inseminert på Nordica. Ingen spm om det i det hele tatt, men selvfølgelig så er det større sjanse for å bli gravid om en går ned i vekt når en er overvektig.
LykkeligSomMamma Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har samme utfordring og det eneste Nordica har sagt er at så lenge jeg gjør så godt jeg kan så er det godt nok, men at sjansene øker med vekttap. Det syns jeg er et rundt og respektfylt svar til store jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå