babysjuk82 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Du hadde rett at d sjedd noe i dag ja, 2 ganger og faktisk. Men altid så trist når han drar,sukk. Han er veldig smilende og blid. Sukk. Hvordan går d med magen?
Kristine_88 Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Hei Beklager, men jeg husker ikke hva jeg har sagt og hva det gjeldr..hehe... er ikke så greit nr det blir så mange... men var det deg og xn som ....... ja?
Kristine_88 Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 Går bra med magen min gleder meg til jeg får konstatert det hos legen... jeg har ikke så sterke symptomer, men jeg har liksom litt av alt, hvis du skjønner? også hende det noen ganger at jeg tenker at , hva om jeg bare lurer meg selv? hva om det ikke er noe? hmmm... men er jo det at jeg ønsket det jo ikke så sterkt nå, vi var jo bare i vår 1pp...
babysjuk82 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2008 Jepp,va eg som sendt dg priv mld, om at eg va rar,b.l.a. Når har du tim t legen neste gang da?
Kristine_88 Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 ikke før ca den 27mai måtte vente 2 uker....kjipt...om jeg bare kunne få en ul time før...jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det...kanskje jeg skal prøve meg på å sende et brev til legen?
babysjuk82 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2008 Prøve deg på og overdriv,at du har veldi ondt,så du får ul i kveld,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå