Gå til innhold

God 17. mai alle sammen!

Anbefalte innlegg

Håper dere får en flott 17.mai, tross været som er meldt rundt om!

Her i Bergen er det faktisk meldt godt vær!! Og det har vi ALDRI på 17.mai, så vi gleder oss litt ekstra i år :-)

Jeg har dekket frokostbord til 21 stykker (med stort og smått) hos oss, utrolig at vi får plass, men med en ikeaplate med bein på så har vi faktisk fått det til!

Bekkenet gleder seg til jeg skal legge meg nå altså! Spent på hvor mye jeg klarer i morgen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137757482-god-17-mai-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen alle sammen! Vi har våknet opp til noen få plussgrader og regn med snø i luften. Ikke akkurat drømmeværet, men så har vi ikke lagt opp til å være mere ute enn at vi får med oss barnetoget. Vasket ull bodyer i går (håper de er tørre) så vi får kle godt på snuppelura. Blir stilig med strikkebunad i tradisjonelle farger, rosa lue og rosa regnfrakk. ;)

Håper dere får en super duper dag, uansett vær og at dere er deilig slitne og mette på is og pølser når kvelden senker seg.

(litt imponert over Mersa, som ikke kjenner sine begrensninger når hun allerede sliter med bekkenløsning! ;) Passe på å ta det med ro i morgen, vennen!!!!! *streng pekefinger fra sessa*)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...