Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Ronja er kult. Rianna bærer preg av alderen og musikksmaken din, anbefaler deg å ikke bruke det, du vil angre når du blir voksen...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 ronja høres ut som en skikkeli snørrunge, og rianna høres ut som datteren til en fjortismamma som velger navn fra topp 10lista på MTV.. beklager, men er bare ærlig..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 ronja liker jeg ikke. får assosiasjoner med tanja, vanja...huff
twilla Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Når det gjelder Rianna må jeg si meg litt enig med de andre her... ingen god idé. Ronja er ganske tøft. - men det stiller visse krav til hun som bærer det: må være tøff, hun også, ellers blir det litt krasj.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Jeg må helt ærlig si at jeg ikke hadde hørt om RiHanna før jeg valgte det navnet. Mitt barn heter Rianna, ikke Rihanna, som artisten. Og kom for all del ikke her å fortell meg hvor fjortis jeg jeg, for det vet du null og niks om. Det der synest jeg var et utrolig unødvendig innlegg. Bare fordi jeg er 18 år og har to barn vil det ikke si jeg er fjortis. Jeg er mer voksen av sikkert mange av dere andre ( dessverre ). Jeg spurte hva folk synest om navnet, jeg ba ikke om å få fortalt HVORFOR jeg har valgt det. For det vet jeg godt selv. Jeg er ikke spesielt interesert i den slags musikk og har aldri i mitt liv hatt MTC kanalen!! Bare så det er sagt, så er hun oppkalt etter ei gammel dame, og ei lita jente!! Rianna er et veldig gammelt navn.. Kom for guds skyld ikke her og si at det navnet stammer fra MTV/musikkens verden! Takk !
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 Ikke spør hvis du ikke tåler svarene. Tror de fleste her trodde du snakket av navn som du tenker på til neste barn, ikke navnene til de du har allerede. Uansett, en 18-åring som tror hun er voksen, sier alt om hvor lite voksen hun egentlig er
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 om du ikke liker å høre at folk ikke liker navnene, hvorfor bruker du da overskrifta Hva synest dere om navnene Ronja og Rianna???????? du må da tåle å få høre meningene til folk, er det ikke derfor du la inn innlegget kanskje?? om du mener du er voksen selv om du er 18, bør du være såpass voksen at du ikke bli sur for å høre folks meninger:) det var du selv som spurte, lille venn
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #14 Skrevet 16. mai 2008 Jeg tåler fint svarene. At folk ikke liker navnene , det har jeg ikke noe i mot. Forskjellige meninger. Men som jeg skrev i forrige innlegg jeg ba om meningene om navnet, ikke hvorfor folk trodde jeg hadde valgt det. Unnskyld? En 18 åring som tror hun er voksen? - Hva vet du om det da? Er det bare tall som teller da? At du tror det fortelle bare hvor voksen DU er. En 18 åring kan FINT være voksen. Og h*n er fortsatt voksen, selvom h*n ser på seg selv som voksen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #15 Skrevet 16. mai 2008 hvorfor spør du om hva folk mener om navnene om du allerede har kalt barna dine det???
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #16 Skrevet 16. mai 2008 Hvor i alle dager har du fått det i fra? At jeg ikke tåler å høre at folk ikke liker det? Som sagt: At folk ikke liker det, det gjør meg FINT lite. Men at folk sitter å kritiserer meg for å velge det fordi jeg er så ung, det har ingenting med denne debatten å gjør... Jeg bare om meninger om NAVNET, ikke om meg selv og hvor fjortis jeg er og at jeg velger navna til mine barn ut i fra MTV. Noen dere ikke vet noe om. På eg spm som dette svarer man gjerne: Dette likte jeg. Dette var fint. eller Ikke noe for min smak, eller ikke fint.. Jeg takker dere som har svart skikkelig her. For det er det dessverre fåtall her inne som greier å gjør. Snakker om å være voksen her... Rakk ned på navnene, sleng dritt om de... Alt dere vil. Men kom ikke her med meninger om HVORFOR jeg har valgt det !
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #18 Skrevet 16. mai 2008 Fordi hun er ung og usikker. Vi har vel alle vært der....
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #19 Skrevet 16. mai 2008 Fordi jeg lurer I og med at det er sjeldne navn:)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #20 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er absolutt ikke usikker på navnene jeg har valgt til barna mine - Hadde jeg skrevet inn som anonym her, og skrevet at jeg var 30 år, hadde det nok ikke fått slike kommentarer:)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #21 Skrevet 16. mai 2008 De eneste av dere som faktisk oppfører dere voksent her, etter min mening er Twilla, mams-tiol-tre og drømme*. Dere tør å stå frem med navn
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #22 Skrevet 16. mai 2008 Synes Ronja er fint. Har du tvillinger som heter dette?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #24 Skrevet 16. mai 2008 Er ronja sjeldent? Det er det ikke:p Da den ronja røverdatter-boken ble så populær fikk navnet et oppsving også, som vel har holdt seg. Rianna er en annen sak, det er sjeldent, men du måtte vel skjønne hva slags svar du ville få Selv om du ikke tenkte på artisten rianna da du fikk dine barn, er hun jo "hot" nå. Da går alle ut fra at det er derfor du vil kalle barnet ditt det. Ingen av oss kunne vel vite at du allerede hadde brukt navnene....
:)venter jente nr 2 Skrevet 16. mai 2008 #25 Skrevet 16. mai 2008 det er jo ingen som kaller deg 14iss her da, aner ikke hvor gammel du er en gang jeg.. men assosierer Rianna med popstjerna, derfor tenker jeg at det er et MTVnavn om du skjønner. men for all del, det er morro med sjeldne navn!! ronja er jo ikke så sjelden, men det var to ulike navn på søstrene! folk får velge de navna de selv vil på barna sine, men du må nok tåle å høre forskjellige meninger når su skriver inn her. da vi valgte å kalle sønnen vår for Lukas fikk vi mye pes, tyyyypisk poppisnavn, hestenavn osvosv.. men for oss er det kun en Lukas i hele verden, og det er vår! uansett hvor mange som heter d! så navnet skjemmer ingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå