Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Håper noen av dere her inn kan hjelpe meg, i morgen er det jo 17 mai, og i tradisjonens tro lager jeg snitter, har kjøpt inn reker, røkelaks og egg og spekeskinke. etter jeg kom hjem begynte jeg og tenke på, kan jeg spise dette? jeg er 10 uker på vei, egg og reker er vel greit, men er usikker på røkelaks og spekemat. kjenner jeg fyser på loff med røkelaks og egg, noen som vet?

På forhånd takk.

Klems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137756866-r%C3%B8kelaksspekemat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei takk for gode svar, kom på at jeg har ikke soist spekemat, men har spist røkelaks i en barndåp for noen uke siden, to halve skiver så, jeg får håpe at det har gått bra, får heller holde meg unna dette fremover iallfall.

Makan også det som er så godt a gitt.

Ha en fin mai måned alle sammen.

Klems

Annonse

jordmoren min sa til meg at jeg kunne spise ALT, bortsett fra RAKEFISK!! du kan spise spekemat, røkelaks, og gravlaks, men det er viktig at man spiser det så fersk som mulig ( dvs,når man åpner en pakke, skal den ikke ligge for lenge før man spiser det opp). jeg spiste spekemat, røkelaks, og gravlaks i forrige svangerskap, og i dette, og jeg har en stor og frisk jente på 7 mmd!! tror det viktigste er å bruke sunn fornuft, og ikke bruke så mye enrgi på å tenke på alt som kan være farlig! lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...