TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hvordan er det med deg mor? Jeg har rosa utflod i dag, og hadde det i går... hva tror du? Pleier ikke å ha det sånn før mensen. Men er redd det er det som er rett rundt hjørnet.Kommer vel når jeg står og ser på toget imorgen skal du se... huff... blir så engstelig for at jeg ikke har EL og sånn jeg. Jaja, det ordner seg vel. Ser du fortsatt juni eller har du mer tro påat det har klaffet nå? Klemmer til deg:o) Og jeg er født 041082;o)
kaos83 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 jeg tror juni helst jeg altså... :S men skjekk denne da... den er jo perfekt med innebygget gravidtest og alt;) jeg mener sk på babycomp på google.. jeg lurer seriøst på å kjøpe denne.... hva tror du?
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 hmmmmm... tror vel egentlig ikke det er noe denne ppen jeg heller, men det er jo ikke godt å si. Tenk om jeg ikke blir gravid da:o( HUff.... må slutte å stresse sånn jeg tror jeg! den babycompen så jo superkjekk ut da, MEN jeg er ikke rik om dagen:o( Skal du kjøpe den eller? Hørt noe om den er bra/dårlig eller?
kaos83 Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 jeg satser på å være gravid nå, men hvis ikke kjøper jeg den når skatten kommer:) ser de selger brukte for 3000 og bestille fra amerika kr 3900 ink porto og sånn:) så vil ha vil ha... er jo utmerket som prevansjon også du kan bli gravid.. det har du jo bevist, men skjønner hvordan du tenker jeg har og sånne dager.. vil være d nå lissom!!!!!!!!!! jaja smøre oss med tolmodighet:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Ja, vi får satse på at du er gravid nå) Og ja, den er jo utmerket til prevansjon og... så det er absolutt verdt investeringen, vil jeg tro! Ja, det er noe med det at man blir litt motløs vettu. Frustrerende når man har så lange sykluser... blir jo engstelig for at jegikke har EL da vettu. dessuten så er jeg ikke klar for å prøve 2 år denne gangen og:o( jaja... vi får håpe det er min tur snart og! Og din og:o) Ha en deilig dag i morgen da fomlis:o) Nå må jeg bake litt kake her;o) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå