Nøtt Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Da er jeg allerede i gang igjen! :-) Begynte med Progynova i dag. Skal til UL-kontroll den 27., og da får jeg sannsynlig vite når innsetting blir. Er det noe håp for meg i uke 22? Det var opprinnelig planen, men mensen var noen dager forsinket denne ganga. På hvilken dag er det vanlig å ha innsett?
Grublegruble Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Heia nøtt Så kjekt at du er igang igjen!!! Innsetting avhenger av resultat på UL, mener UL er rundt dag 9 eller 10, mht resultatet mener jeg hvor tykk og mottakelig livmorslimhinnen din er blitt. Var på UL dag 10 som var mandag og fikk beskjed om at innsetting var på onsdagen allerede, så dag 13 i mitt tilfelle. Masse lykke til nøtt!!! Klem*
Grublegruble Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Øøøøø dag 12 blir det ja, ikke sterkest i matte nei
Nøtt Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 Tusen takk for svar, Grublegruble! Jeg skal jo ikke på UL før dag 12 jeg. (Var ikke det litt sent kanskje, siden du hadde innsett på dag 12?) Kanskje det er håp for meg i uke 22 da likevel. :-D
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 jeg fikk satt inn på dag 16. Var på UL på dag 12. Har nå 2 egg i magen. Skal teste om en uke.
Grublegruble Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Off som jeg roter, når jeg leser dette nå og vrir den ene hjernecellen som fungerer så husker jeg jo at jeg begynnte på medisiner på syklusdag 2, og tror nok at det derfor var dag 14 jeg satte inn, at jeg husker 12. dag fra medisinstart. At det går an å rote sånn når en skal hjelpe til, snakk om å forvirre folk, beklager, funker ikke helt i knotten om dagen, alt går med til å hjelpe spiren til å vokse Ikek bekymre deg, det er nok ikke sent med UL på dag 12, er nok akkurat dedn dagen en vanligvis skal Ha en fin 17 mai!
Prøvigjen Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Heisann Nøtt. Så kjekt med flere som skal ha fryseforsøk nå=)?=) Jeg har en miniblødning(spotter) i dag, men tenker at jeg starter med plasteret i morgen. Håper jeg kan ha et evt innsett før vi skal reise på ferie den 4. juni...men mulig vi må utsette det. Hvilken klinikk bruker du? Vi er på Aleris=)
Nøtt Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2008 Hei Prøvigjen! :-) Vi hører til Porsgrunn. Gøy med flere som er likt i løypa. Har du hatt fryseforsøk før? Det plasteret du bruker, er det istedet for Progynova?
Jane_septembergutt Skrevet 17. mai 2008 #9 Skrevet 17. mai 2008 Virker som det er litt forskjellig praksis på de forskjellige klinikkene? Jeg hører også til Porsgrunn, og skal snart igang med fryseforsøk. Skal begynne med Progynova når mensen kommer, antakelig ca 28.mai. Jeg fikk vite at jeg kan regne med UL en gang mellom dag 10-14 og innsetting ca dag 18. Men innsetting kommer vel litt an på hva UL viser da. Lykke til:-)
Prøvigjen Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Hei Nøtt. Vet egentlig ikke, vet bare at jeg skal bruke plasteret fram til innsett, men har ikke den helt store trua...må jeg innrømme. Men dersom egget tåler opptining, så er jo sjansen tilstede..Har ikke hatt frys før, men fikk ei datter for 13 mnd siden på 2. ivf forsøk. Så det går an=)=) Når skal du på ul? Jeg vet enda ikke når. Skal ringe klinikken i morgen og gi beskjed om at jeg har startet opp. Trodde egentlig ikke jeg kom til å få mensen så snart, så jeg ble glad at den plutselig meldte sin ankomst=) Hyggelig å ha noen å følge og å heie på!!=)
Prøvigjen Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 PS! Nå ser jeg jo at du har ul den 27=)=) Da har kanskje jeg to dager etter deg sånn ca=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå