Gå til innhold

Hei, fomle&ariel,anonym,Eli + alle dere andre =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, nå nærmer det seg eggløsning.. mandag er det... mannen min reiser søndag, så har planene klar for helgen =) Er det noe håp for oss denne pp? Noen som ser når jeg kan bli gravid?????Har ikke barn fra før, men ønsker veldig nå... har også følelsen av at vi får ei jente...

Birthe:24.07.81

Han: 26.02.81

Bor på Vestlandet....Andre ting dere trenger for å se noe så si i fra =) Ellers har jeg hørt at jeg er lett å lese... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg får dessverre ikke opp noe graviditet på deg før juli nå. Da med ei tulle.

Lykke til!

Eli

Skrevet

Tusen takk for svar =) spennende å se =) Gleder meg enormt! uansett ikke lenge til Juli da =)

Skrevet

jeg får opp graviditet i juni med en jente.. men vet ikke om testen blir pos i juni eller om d er da du blir gravid:) lykke til;)

Skrevet

Åh, da håper jeg du har rett, fomle&ariel =) Spennende!!! Håper jeg blir gravid nå jeg ;) Føler selv det vil skje enten denne eller neste mnd, men vet jo ikke hvorfor jeg føler det... men at jeg får jente, har jeg trodd hele veien... =) Bare noe jeg "vet", liksom.... har tidligere blitt spådd mer vagt, mai-august liksom, men fått opp alt i mellom også.. selv har jeg trodd mai/juni, og vet ikke hvorfor.. innstinkt kanskje??? =)

TUSEN TAKK FOR SVAR =) Setter kjempestor pris på det... dere er snille =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...