Miss Misantrop Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Bare lurte... ser det står at man bør ha med seg bind på sykehuset... hvor mye blør det og hvor lenge?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Samme som ved en vaginal fødsel...
Tuxi Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg blødde i 7 uker.... Ei venninne av meg har hatt ks for 6 uker siden og blør ennå...
Fuglehjertet Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Blødninga er kroppens måte å rydde opp i livmora, og få ut "gørra", så det er ofte det samme som ved vaginalfødsel. Jeg blødde i nøyaktig 6 uker, akkurat som legen/jordmor sa.
tika81 Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Jeg blødde i 2,5 mnd og d stoppet ikke før æ fikk medisin gjennom nesespray. Va nåt slags hormon. Viss ikke måtte æ hadd utskrapning. Jordmor forklarte senere at viss d er noe igjen av morkaka som di ikke har fått ut blør man som regel lengere og sidn æ ikke fikk ammet kunne d være grunn til at d ikke gikk over av seg sjøl. Va ikke farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå