Mikkelure Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Ifølge sykehuset skal en vente til 14 dager etter innsetting mhp at det skal bli riktig resultat. Men hvem har fått utslag tidligere , og hvor tidlig? Jeg satte inn 2 egg for akkurat en uke siden og begynner å bli utålmodig, men har ikke våget å teste enda, det er vel alt for tidlig for meg?
mara (",) Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hei!! Jeg hadde fryseforsøk forrige tirsdag, og fikk beskjed om å teste førskommende tirsdag. Er en utålmodig sjel, og i går måtte jeg bare teste...og den var jaggu positiv :-) Lykke til!!!!
Mikkelure Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Jøss ,så fantastisk. Gratulerer til deg :-)) Og takk skal du ha!' Lykke til videre. Et fryseforøk teller det som et av 3 forsøk? eller er det medisinrundene som teller? Eller Er det bare når man ikke får satt inn egg det ikke teller som et forsøk. Er i gang med mitt første forsøk,fikk bare to egg, men va nå alt jeg trengte denne gangen da, men fikk jo ingen på frys. Medisineringen er jo litt slitsom.Men det er jo verdt det da...
Cmoi Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Mikkelure Klarte ikke vente lengre enn til dag 10, dumt av meg, den var jo seff negativ. Fikk beskjed om å teste 21 hvis ikke tanta var kommet, og nå skal jeg vente til da:)
mara (",) Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Takk takk :-) Når man henter ut egg, og de befruktes, dersom det er noen som er gode nok til å fryses brukes de før man har fullført et forsøk. Det er slitsomt med medisiner ja, men verdt det (",) Krysser fingrene for deg, LYKKE TIL :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå