Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok blodprøve i går. På dag 13.

Fikk svar på den i dag og hcg- nivået var på 650.

Er ikke det ganske høyt?

Tenk om det er flere?

Hjelp!! Mistet tvillinger for litt over et år siden, vet ikke om jeg klarer et svangerskap til med 2 stk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det hørtes veldig høyt ut ja, uten at jeg er noen ekspert altså! Mener å ha lest et sted at snittet på dag 14 er rundt 100, med store individuelle forskjeller såklart.

Uansett; Gratulerer så mye med graviditeten:))

Skrevet

Jeg er enig i at det var et veldig høyt nivå, selv for tvillinger så tidlig. Det vil si at det er et godt tegn uansett, for det er nok et sterkt foster/fostre! Det trenger jo ikke bety at det er to, men tiden vil vise.

Hold oss oppdatert da :) Og lykke til!

Skrevet

Jeg hadde 624 på dag 12. Fikk tvilling gutter. Hadde ett tøft svangerskap som endte med at ene gutten var veldig syk og vi mistet ham desverre da han var seks mnd. Har en nydelig gutt på snart 4 år. Skjønner at du er redd siden du har mistet tidligere, men husk at alle svangerskap er ulike og de fleste ender bra. Du vil sikkert få god oppfølgning, hvis det viser seg å være to. Husk kos deg litt også, selv om tankene svirrer som humler. Som sagt over her: tiden vil vise.

Til slutt må jeg få gratulere og ønske lykke til videre.

Skrevet

Jeg hadde 845 på dag 15, fikk beskjed om at det var høyt, men det betydde ikke tvillinger! Fikk en jente i mars , så jeg er bare inne og sniker på kjære gamle sider :)

har du satt inn mer enn ett egg ?

Lykke til ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...