Gå til innhold

:-)))

lubbeline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann....husker dere hva HCG nivået deres var i uke 5?...har en mistanke om to...fikk satt inn to egg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke mål fra uke 5. Jeg fikk også satt inn to egg og tok blodprøve 14 dager etter uttak, hvilket vel vil si uke 4. Da hadde jeg 242, noe som ble sagt å være høyt. Husker jeg spurte om det kunne bety tvillinger. "Mnja" var svaret. Det kunne bety det, men det er så individuelt hvor fort man produserer hcg, så ingen fasitsvar. Den eneste måten å finne ut om det er to inni der, er gjennom tidlig ultralyd. På mitt sykehus er det standard med tilbud om UL i uke 7-8 etter prøverør.

Du får høre med sykehuset ditt, evt bestille privat UL for å få et sikkert svar. HCG-nivået vil ikke kunne gi deg det. Lykke til og gratulerer som gravid!!! :-)

Skrevet

Hei,

Jeg tok graviditets test på dag 12 etter innsetting og da var HCG på 84, jeg tok hcg pga at jeg fikk små blødninger og var bekymret, 2 dager etterpå tok jeg en ny og den hadde da steget til 186, så da var jeg gravid og den økte slik den skulle. Det var da Torsdag og jeg prøvde å slappe av med at alt var bra, men på mandag måtte jeg ned å ta ny test for jeg hadde ikke stoppet å blø, og måtte bare vite om hcg hadde steget siden torsdag.

Det hadde den, da var hcg testen på 1200, og det var da jeg begynte å mistenke at det var 2 i magen, !!!

Noe som det var og jeg fikk ultralyd i begynnelsen av uke 7, og da var det 2 hjerter som slo der inne:)

Fantastisk.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...