Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Juicyfrut her.. Signerer anonym da jeg har bytta nick.. Jeg klarer ikke å ta abort likevel,og klandrer meg sjøl for å i det hele tatt har tenkt tanken.. Huff..men får bare se fremover og glede meg til tiden som kommer.. Men tusen takk til alle dere som har kommet med støttende ord og gode råd=o)
maria isabell Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 kjære deg:) har lest innleggene dine:) så godt å høre at du har bestemt deg:) vart gravid etter 10 mnd og innimellom huskjøp,eksamener,bryllup,en hyper 1 åring og kulemage..pluss hypermessig savngerskap,kan det bli travelt...men er veldig glad for den nye babyen og er blitt flink å ta imot hjelp..min mann jobber også mye...tips: ansett vaskehjelp..mangen 14-15 åringer som vil ha arbeid og er flinke..få fast barnevakt til babyen en dag i uka noen timer slik at du kan kvile litt,,har du en mamma som kan hjelpe? hestene er ikke noe problem,magen som vil være hestpasser mot gratis ridning:) tenk hvor gøy det blir for ungene dine så nermt i alder:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Hei=D Så flott å høre at du har valgt å beholde=D Er 100% sikker på at du tar det rette valget ut i fra slik situasjonen er!! Se fremover, og tenk positivt. Alt ordner seg etterhvert!! Blir spennende med 2 tette. Prøver på det samme selv=P God 17. mai, og masse lykke til med graviditeten=D
BabyDoc Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hei, jeg har ikke svart deg før, men har fulgt med på ordvekslingen her. Takk for at du har vært så ærlig og sluppet så mange inn i den tankeprosessen du har vært igjennom. Sist jeg leste hadde du bestemt deg for å gjennomføre pa, og da jeg gikk inn her idag tenkte jeg på om du kanskje hadde gjort det allerede. Kjente på en liten lettelse da jeg så at du ikke vil gjøre det likevel -selvom jeg ikke kjenner deg har jeg jo blitt litt involvert gjennom lesningen likevel. Jeg har aldri hørt om noen som angrer på at de har valgt å beholde barnet. Lykke til videre Må forresten være gøy å vokse opp med så mange dyr omkring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå