Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Av og til....ligger hun og grynter er det bare å gi opp, for da funker ikke gubben;) Er en turn-off for meg og.. Men er hun i dyp søvn og er fullstendig rolig går det greit. Men synes det er litt ubehagelig å ha meg når hun ligger rett ved siden av sengen vår..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Det er så irriterende!! Har enda ikke hatt sex med samboer etter fødsel,3 mnd siden...av diverse grunner,men når vi nå ligger og koser oss får jeg helt sperre! Føler det er helt feil. Gidder ikke å gå ut av rommet,er egentelig altfor trøtt.. Gleder meg til neste mnd for da skal sønnen vår på eget rom og forhåpentligvis så kan vi leve et normalt liv igjen.... Stakkars mannen min har ikke fått seg noe på 1 år!! Var så mye plaget under graviditeten så jeg klarte ikke noe da heller. Han begynner og bli litt utålmodig,og jeg begynner så vagt og få lysta tilbake og har lyst til å prøve snart... godt og høre jeg ikke er alene om sperrende mine da,troddde jeg var litt rar nå;=) Hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Her pu...vi så svetten renner og junior sover like godt:) ler. . . . . . . . Så lenge junior sover , ja da kjører vi på
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Hahaha, godt å høre at det er noen som har næringsvett!! ;-)))
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Næringsvett..,Jepp:) når det er LENGE siden sist Sulter man nesten ihjel. . . Hehe. . . . Og når man har en sånn velutstyrt mann som jeg har,og som attpå til har magiske fingre,ja da kjører vi på Hehe Hehe. . . Ler her jeg sitter nå:)regner med det kommer mange innlegg fra de frustrerte fruene som har mann med mikrotiss som HATER at folk poengterer at andre har MENN MED STORE TISSER. . . Haha. . . deilig . . .
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Stakkars mann som ikke har fådd sæ på et ¨år!!!!!!!!!!!! Føler med han... Du kan jo kanskje ronke eller suge han i det minste . . .
roannima Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Må nesten le her. . . . ikke av HI nei. . . Innlegget over:) jeg for min del bryr meg ikke om junior sover i samme rom. . . . Bare han SOVER:)
Dunder Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Er vel like synd på HI som ikke har fått seg noe? Vi har jo ikke sex med mennen for å være grei. Da blir man jo en ubetalt prostituert. Ha sex når dere vil ha sex selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå