Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hvordan ligger babyen? jeg har kjøpt fasionbag, har dere madrass oppå trekket i vognen? eller hvordan gjør dere det? som dere skjønner er jeg helt grønn på dette her.
Mitt vakre trekløver Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kjøpte en ekstra vognmadrass på Barnas Hus, men brukte den aldri. Men jeg brukte bagen om vinteren, så da ble det litt vel mye med ekstra madrass OG lammeskinnspose. Føl deg litt frem.... har du en "tung" baby, og føler at det blir hardt, så kan du jo kjøpe en å legge under den som følger bagen (var i hvert fall sånn jeg la den når jeg testet det ut:)) - da synes den ikke! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 ok så du la den under trekket liksom sånn at barnet lå rett på vogntrekket? så det er ikke noe jeg trenger å kjøpe inn nå da? kan vente å se ann litt? blir helt stresset jeg altså, hehe.
Mitt vakre trekløver Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Hehe... ja jeg stresset også veldig med det der:) Jeg var veldig bekymret for om kulden skulle komme opp under barnet, så derfor kjøpte jeg madrass, men før jeg hadde tenkt meg om to ganger - glemte jo at gutten min skulle ligge inne lammeskinnsposen:) Ja så jeg la den under madrassen/vogntrekket som allerede er der ja. Bare se det an... ikke noe du MÅ ha før barnet er i vogna..... gjør dine egne erfaringer med din baby:) Mange bekymringer vi mødre skal ha:) Lykke til!
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 jeg spurte om dette i går faktisk..flere som har kjøpt en ekstra madrass til å legge over det fashiontrekket da det ikke går ann å få festet laken rundt det. men det går vel kanskje ann å nappe ut madrassen, ha fashiontrekket underst og den løse madrassen med laken oppå.
Mitt vakre trekløver Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Hvorfor ikke bare legge ekstramadrassen under den som er der?? - enklere det vel?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Høres mye enklere ut ja!! takk for info, ja det er utrolig mye bekymringer og mange av de er vel også veldig unødvendige trur jeg, man finner vel ut av det. er vel det at man er litt redd for å "gjøre feil " og man føler seg sågrønn, i hvertfall gjør jeg det. men er du fornøyd med vogna sånn ellers da?
Mitt vakre trekløver Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Ja jeg er superfornøyd med vogna, den passer oss veldig fint. Vi bor i Oslo og tar mye t-bane, da er 3 hjuling supert + når man går i butikker. Tror spirit s3 er en av de få vognene hvor man kan ha sportsdelen begge veier, det er også kjempefint.... har akkurat byttet til sportsdelen nå - fungerer kjempefint.... praktisk og lett:) Jeg kjøpte min på LIlleprinsen og fikk derfor med håndbrems, noe som var veldig praktisk. Jeg kjøpte også en vår/sommer/høst pose der nå, som lillegutt bruker nå - passer perfekt til vogna. Jeg har enda ikke funnet noe negativt med vogna....... .... kanskje den tar litt vel mye plass sammenlagt i bil, men vi har stor bil så da går det greit. En veldig lettkjørt vogn.... god å trille:))) Du gleder deg vel til å ta første trilletur med gullet nå da?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Ja!! gleder meg som en liten unge!! hvor lenge holdt bagen? hadde du fashion bagen? vi handlet også hos lilleprinsen og kjøpte en pose der vi å. en maxi et eller annet :-) ja jeg ville ha en du kan ha sportsvognen mot meg, syns det virker greit. Den virker rett og slett genial syns vi da, så har den jo de kuleste felgene da, hehe (i følge sambo )
Mitt vakre trekløver Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Vi har/hadde fashion bagen ja - stilren og fin å se på Den holdt til han var 5 mnd tror jeg det var..... når jeg da hadde lammeskinnet i bunnen (og brukte liten dyne over) hadde han akkurat plass til å strekke seg ut. Han var vel da ca 65 cm. Grunnen til at vi bytta til sportsdelen da, var at han er så nysgjerrig, så han ble forbanna når han måtte ligge nede å glo i "taket":) - han VILLE opp..... og angrer ikke et sekund på det. En helt annen gutt når han fikk sitte å følge med! Så min erfaring er i hvertfall; lytt til deg selv og ikke ta alle "velmenende" råd herfra for god fisk - da blir du gal!!! I følge mange er jo 5 mnd ALT for tidlig å sitte i sportsdelen - men så lenge det funker for oss spiller det ingen rolle. Og ingen barn har vel tatt skade av å sitte i sportsdelen en mnd eller to for "tidlig". Kan vel tenke meg at bagen hadde holdt til 6-7 mnds alder, i hvert fall nå som man ikke trenger skinn eller pose i bagen. Venter dere jente holder den vel enda lenger.... de er jo ofte litt kortere *eller? Vil si du har gjort et godt kjøp!!!! *helt objektivt sett*
mamman til juliprinsesse Skrevet 17. mai 2008 #11 Skrevet 17. mai 2008 Høres veldig bra ut!! trur også vi har gjort et godt kjøp. ble litt sjokka her en dag da noen sa at de hadde sett ei som hadde gått over til sportsdelen og den ungen var nok ikke mer enn 3 mnd!!! må ha vært en stor unge, men vet også at vi kan bruke posen i sportsdelen, med en plate inni. har akkurat bestillt forlenger til den så den blir mer som en bag. og vi trenger jo ikke pose med det første akkurat, spørs jo litt i dette landet her da, men hun kommer jo seinest om 2 mnd så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå