Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hei! Gruer meg veldig til 17. mai. Føler seg ekstra ensom når det er høytider. Trøster meg med at dette er den siste høytiden jeg skal igjennom som alene gravid. Noen som har gode tips for gode tanker for å komme seg gjennom dagen. Lurer på om jeg skl føle meg like ensom som alene mamma - håper ikke det!
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg feira ikke 17 mai i fjor når jeg gikk gravid jeg, for da var jeg 12 dager over termin, og ganske så sliten og lei.. Men jeg skjønner hva du mener. Hadde det sånn selv, spesielt jula.. Men du kan trøste deg med at det kommer til å gå kjempebra når babyen kommer. Mi tulle er 1 år nå om 4 dager, og jeg kunne ikke ha hatt det bedre. Trives faktisk kjempegodt alene nå.. Lykke til.. Det går så bra så..
aniastro Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Hei! Tusen takk! Så koselig med en liten tulle på 1 år for deg i morgen. Jeg skal også få en liten jente, det skal bli så fint! Det skal nok gå bra! Litt ustabil her i dag. Er ved godt mot i perioder også kommer gråten. Men har jo noe veldig stort å glede meg til, men blir av og til uvirkelig. Ønsker dere en fin dag i morgen. Hipp hipp hurra:-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Gruer meg jeg også. Det blir første året jeg må være uten sønnen min halve dagen fordi faren hans ikke vil feire sammen alle sammen som vi har pleid. Han setter den nye kjæresten og hennes ønsker foran sønnen sin. -og det er ingen overraskelse akkurat, for det er i tråd med oppførselen hans ellers. "Bare fordi vi har feiret på en måte de siste 5 årene så er det ingen tradisjon!" Neivel nei, tror han er nokså alene om den oppfatningen gitt. :-(
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Sønnen min på ti måneder er hos pappan sin i dag, men jeg trøster meg med at neste 17 mai når jeg har han skjønner han jo mere og har mye mer glede av den dagen enn han har nå Så du er ikke den eneste som synes det er litt trist med 17 mai i år:S
aniastro Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Alle høytidsdager forsterker vanskelige situasjoner. Har nå kommet meg halvveis gjennom dagen:-) Har egentlig hatt det hyggelig til nå. Har vært hos venninne på frokost og en tur på Solli plass. Gikk fint med stor mage. Men greide da å gjøre en sånn halvveis avtale med eks fra tidligere før grav/ ikke barnefar om å møtes senere i kveld. Jeg har fortsatt følelser for han. Vi snakket i går om å se på garden ved 16 tiden også hjem til meg for å spise kake. Han sendte ikke engang sms for å gi beskjed om at det ikke ble noe. Sendte en sms til han og sa det var dårlig, han kalte meg bare hormonella tilbake! Sa jeg ble lei meg, men han sa at han ikke hadde noen avtale med meg og at jeg hadde en vanskelig dag, fordi jeg var gravid alene var mitt prob. Sant nok det, men ikke veldig medmenneskelig. Så nå ble jeg trist. Uff for et styr...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Rart hvordan det hjelper å høre om andre som også har det litt bæsj på 17mai.... skulle ønske vi alle hadde vært samme sted så kunne vi funnet på noe kjekt sammen Nå er heldigvis denne 17mai over, neste år kommer jeg til å ha sønnen min alene, heller det enn 50/50!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå